Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod kloboukem
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 9.7.2003 (22:53:18)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rony Rubinek (Občasný) - 9.7.2005 > Pěkná, škoda že trochu nevykukujou oči. Ale ten styl mam ráda.
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 9.7.2005 > pěkná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.7.2005 > Hezké. (Ale kousek bych dole uřízla, tak půl cm? Kvůli tomu ztmavení na kraji.)
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 9.7.2005 > Velmi pěkné ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Život (Občasný) - 10.7.2005 > Pěkná, i já bych preferovala kousek očí... Ale třeba by jí to nakonec vzalo to kouzlo co takhle má
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 10.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 10.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Andiiik (Občasný) - 10.7.2005 > Jůů, to je pěkný;o)
Body: 5
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 10.7.2005 > ty stíny jako by ji jedly
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 10.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 10.7.2005 > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.7.2005 > hezký
Body: 5
<reagovat 
turandot (Občasný) - 12.7.2005 > pod kloboukem bos...
né je to pěkný/jen mi příde, že tou vybroušenou profesionalitou a bezchybností vyčichnula nálada
Body: 3
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 13.7.2005 > turandot> Jé díky :o) To je pro mě velmi životabudící poznámka.. Jednak kvůli té "vybroušené profesionalitě a bezchybnosti", protože jsem amatérka jako řemen, která navíc s (půjčovaným si) digi'tákem fotí teprve dva měsíce, a navíc mi (coby té nepozorné amatérce) uniklo, že má přes ústa vlasy, což je chyba taky jako řemen žejo, a čekala jsem, že mi to tu bude omláceno o hlavu, ale on si toho nikdo nevšiml ani.. no.. ale druhak hlavně to, že to na Tebe působí takto, je jako voda na mý mlýnský kolo, který mi už celý ty dva měsíce omílá, že musím zůstat věrná klasice a tak.. no děsný výčitky :o)) Ono je to totiž s tím digiťákem strašně jednoduchý, ještě strašněji nepracný a vůbec snažší.. ale ta jakási "umělost" čico mi na tom vždycky vadilo.. Takže Tvá poznámka mi dala další facku-pobídku a snáď už tu lenost překonám, zavřu se zase ve sklepení a tak vůbec. Díky moc fakt :o) Mívám tu teď celkem dobré reakce, případně se nelíbí nějaká vnější tahleta, tak se čověk namlsá, ale to Tvoje o "vyčichnutí nálady" (což je v podstatě podobné mému argumentu o tom, že ty digitální fotky postrádají dušu) mě tak moc potěšilo, že se Ti tu takhle vykecávám a že snad půjdu vyvolávat ještě dnes :o))
<reagovat 
 turandot (Občasný) - 17.7.2005 > protěž> to sem pekelně ráda, z různejch stran ráda: jako třeba i z tý, že ses tady takhle rozepsala...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter