Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvoma rukami
Autor: ailuj (Občasný) - publikováno 31.7.2005 (14:09:35)


 ailuj (Občasný) - 2.8.2005 > jiri-jirik> Dakujem za body, ale nemusis ma len tak bodovat. A myslim si, ze aj tak viac kazdeho potesi poznamka ako body.
A k tomuto, co pises, ma napadlo odcitovat toto:
Na urovni vedomi predstavuje Blazen udiv, ktery je podle Platona pocatkem veskereho poznani. Muze vystihovat detskou bezstarostnost a dusevni nezralost, ale i hluboke poznani a pravou zivotni moudrost. Blaznova moudrost je sice symbolem jiste zralosti, ale jeste zdaleka to neznamena, ze kazdy blazen je mudrcem. Vyrok z Bible: "Jestlize se neobratite a nebudete jako deti, nevejdete do Kralovstvi nebeskeho" urcite neznamena, ze bychom proti sobe meli stavet obraz sveta, videneho detskyma ocima a pochyby ci poznatky zraleho veku. Cil vyvojoveho procesu se spis podoba prostemu vedomi, typickemu pro dobu detstvi.
Oskar Adler srovnava tuto dalekou cestu sbirani zkusenosti s africkou rekou Niger, patrici k nejdelsim rekam sveta, ktera vsak usti nedaleko vlastniho pramene. I kdyz vime, ze cil neni daleko od startu, neexistuje zadna skratka, jez by nam usetrila namahave zachazky.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ailuj
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter