Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPRATĚ z kolekce ŠARLATOVÉ POHÁDKY
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 9.8.2005 > abych pravdu řekl....text mě nijak nezaujal...nejsem schopen ho uchopit...třeba bude problém na mém přijímači, proto ho nebudu hodnotit bodově, každopádně, narazit na něj ve výběru povídek...přeskočím ho....
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.8.2005 > Max Bubakoff> Já taky, dyť už mažu a pak mažu! :-)) Je to blábol.Ale děkuju za reakce, tak trochu jsem v obraze.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 9.8.2005 > Hmm, pro mě docela těžké čtení... nějak jsem se musel vždycky vracet a číst to znova a znova, abych se ujistil jestli to správně chápu("Seděl jako vytesaný kámen a napjatě očekával její reakci. Váček praskl ve chvíli, kdy tiše vykřikl. Zasténala."- tak třeba tohle moc nechápu, váček je přirovnání nebo...)
Máš styl, to už se ani nedá hodnotit, jsi to ty. Jak Lami psala náboj(už chápu význam toho slova a doufám, že se mnou souhlasíš:).
Jenmože mě to stále vracení se zpět docela otravovalo...a navíc ted po dočtení si připadám, že obsah šel mimo mě. Zůstává pro mě neobjasněn. nechápu podstatu sdělení..asi mám chybu na přímači...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.8.2005 > DondedoG> svojí poznámku....a především ten "přijímač".....sem psal naprosto nezávisle na psovi....:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.8.2005 > DondedoG> Asi ne, já to ze sebe nějak vychrlila. Ten váček s jedem, no ženský prskaj jedy. Seděl jak kámen, no vyčkával, jak se zachová. Ale jo, je to blbý. Mažu. Pro mě taky nic moc.:-)))
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.8.2005 > Max Bubakoff> hmm, zajímavá shoda:)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.8.2005 > Rony Rubinek> Si teda za svým dílem moc nestojíš:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.8.2005 > DondedoG> Za timhle ani ne:-))A chtěla jsem utnout tu debatu, jenže ouha, ony ty poznámky tady jsou a vy jste rychlí jak pistolníci.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.8.2005 > Rony Rubinek> Nás nezastavíš:) koupil jsem si kulomet
<reagovat 
celej on (Občasný) - 9.8.2005 > Ještě pošlu avi Lamce abych se ujistil o tom náboji:))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 10.8.2005 > DondedoG> Tak jsem ani neměla šanci si to přečíst, ale asi to tak má být:) Jo, jo náboj je důležitý...
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.8.2005 > Lamarski> A jak ses sem dostala? Já myslela, že se to maže komplet.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.8.2005 > Rony Rubinek> nemaže komplet...přes avíza a vlastní poznámky se dostaneš i k vykostěnejm příspěvkům...
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 10.8.2005 > Rony Rubinek> Dondie mi poslal echo. Psal to někde nahoře ve fóru, já jsem ta Lamka:) Tedy chvíli mi trvalo, než jsem  pochopila, že jsem to já. To je běs, to pomalé vedení - asi stárnu...;)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 10.8.2005 > Max Bubakoff> Aha.Tak to mě nenapadlo. No, prostě to příště radši promyslim, je to fakt.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 10.8.2005 > Lamarski> Když u tebe to moc zdrobnit nejde...a ty mě oslvoješ tak roztomile:) Chtěl jsem tě taky potěšit:)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 10.8.2005 > DondedoG> Potěšils´
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 10.8.2005 > Lamarski> tak to jsem rád:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter