Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zrcadlení z kolekce Z přírody
Autor: Život (Občasný) - publikováno 23.8.2005 (23:31:59)
další v kolekci>


 Janahe (Občasný) - 26.8.2005 > Život> 

Já tě nechci naštvat, ale když se podle mě fotka nepovede a z (mně) nepochopitelných důvodů je hodnocena výborně, uvádí to podle mě autora v omyl. V omyl, že všem se to líbí. Protože ti, co se jim to nelíbí, fotku mlčky přejdou.  Mlčky se přechází jak úplné hrůzy, tak fotky, se kterými si člověk neví tak docela rady. Pět bodů upřímně dát nemůže a míň dát nechce. Dva body bez vysvětlení jsou totéž jako pět bodů bez vysvětlení, líbí-nelíbí.

Kdybych věděla, co ti k té fotce říci, asi bych to řekla, ale mně prostě připadá špatná celá. Nejsem profesionální kritik ani teoretik umění, nedokážu ti vypočítat chyby. Ten přepal mě napadl, protože je mi nepříjemný pro oči, není tam čeho se zachytit a ještě se to nesmyslně třpytí. Barevně se mi to nelíbí. Že vrba zaniká na flekatém pozadí, to jsem už psala. Navíc nevypadá jako vrba ale jako nějaká kupka sena. Na malém náhledu to vyhlíží mnohem lépe než pak na fotce. Připadá mi to jako špatná reprodukce nicneříkajícího obrázku z takového toho malinkého stolního kalendáře. Ale cokoli řeknu, může se obrátit proti mně, protože jsou fotky, kde mi přepal nevadí, jsou fotky, kde mi nevadí barevná roztříštěnost atd. Já jsem vážně laik, jen jsem chtěla, abys neměla dojem, žo tohle je to pravé ořechové a že toho se máš držet. A aby tě to nutilo zkusit to i jinak. Ovšem jak, to si musíš najít sama. Já ti neporadím, já také tápu. V podstatě je asi nejvíc informace pro tebe v tom, že někomu, kdo fotí tak jako já (a moje fotky si můžeš prohlédnout), se ten obrázek nelíbí. Zatímco tomu, kdo maluje jako fanýs (a jeho obrázky si taky můžeš prohlédnout), se obrázek líbí. Atd. Takže se můžeš sama rozhodnout, jestli je pro tebe můj názor směrodatný.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter