|
|
|
|
| Claw (Občasný) - 26.8.2005 > zkrveživ> To koukání na svět očima pětiletýho dítěte, je pro mě ta největší poklona, jakous mi kdy mohl dát. Myslím si, že je to ten nejkrásnější pohled.
A nečti věci od Claw, když už dávno víš, že ji nemáš rád.
Děkuju.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
ariel (Občasný) - 26.8.2005 > "kde voda ukrývá svou horkost" ani ne - možná bez toho svou
"strááášně" jo!
a hvězdy se vracejí, páč zařvu "vracej se!", ne "vrac se!"
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
| Claw (Občasný) - 26.8.2005 > Leodegrance> sadistický kruťasové?
tys byl malej kruťas?
já byla slaďoučká blondýnka (ostříhaná na kluka)
| | | <reagovat |
|
| Leodegrance (Občasný) - 26.8.2005 > Claw> Byl jsem malej kruťas, teď jsem velkej kruťas
To já jen aby se dětství neidealizovalo, někdo ho prožil jako selanku, někdo má dodnes noční můry...
| | | <reagovat |
|
|
|
| Claw (Občasný) - 26.8.2005 > Leodegrance> tys musel být zvláštní dítě...
odečti si od dítěte lidi kolem (rodiče, sourozence atd)
všichni to občas děláme - jsme sami.....
(a čumíme třeba na hvězdy, nebo na padající sníh apod)
| | | <reagovat |
|
|
|
| Leodegrance (Občasný) - 26.8.2005 > Claw> 1. O to nejde. Sama ses nadšeně chytila toho, co řek zkrveživ.
2. Komunikujeme spolu pomocí znaků, a některé mohou být šablony. Že by všechny?
A za 3. Kdybych byl Tvůj drahý, necítil bych v tom oslovení ironii Ale hádat se nechci.
| | | <reagovat |
|
| Claw (Občasný) - 26.8.2005 > Leodegrance> 1. co mi zbylo, že? - jediné jeho "pochvaly" jsem se prostě nemohla jen tak zříct
2. hezké, ale dívej se kolem častěji a víc
3. jsi můj drahý (máš snad něco proti tomu, drahý?)
| | | <reagovat |
|
| Leodegrance (Občasný) - 26.8.2005 > Claw> 1. Jo, beru to.
2. Myslíš jako "a kdo se rád dívá, hezké věci uhlídá"? (Řek bych to je od Hrubína, taky pěknej prznitel dětskejch duší...)
3. Velice rád jsem Tvůj drahý, má drahá!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|