anae (Stálý) - 23.9.2005 > pro Kost mám slabost ... okolí je pěkně tajemný! Český ráj, Sobotka - téměř má domovina, dík
jako kresbu ... no, učíme se, učíme ... celý život
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
| fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> Když to tu bude přístupné každému, tak se musíme smířit s tím, že se nám spousta příspěvků nemusí líbit. Když z toho udělá galerii pro vybrané, tak se zase moc lidí nepodívá. Ti co se přišli podívat na kýč se mohou omylem podívat i na jeho díla a ovšem i naopak. Když totem prohlásí, že sem kýčaři nesmí, mě to nezabije. Mám vlastní galerii pro vybrané (mnou) www.pinakoteka.cz a existuje několik konkurenčních serverů. Mě vadil styl jeho prvního komentáře. Když se mu celkově nelíbím nemusí na mne koukat, když má připomínky jednotlivé, chci je slyšet a ne jen je to mizerné, to mi nic nedá.
Netlačím na tužku, je to perokresba a tužkou je jen stínování.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > Moc hezké.
Jinak co se týče některých lidí.Je jedno kdo a jak šmejdí na totemu.
To ještě nemusí znamenat, že nemá nic pořádnýho na práci:)
Nechápu některé výlevy.
Inteligence bere ústup před agresí:)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| fanýs (Občasný) - 23.9.2005 > pavel surma> Nezbude Vám umělcům než ustanovit komis, která určí kdo je umělec a smí publikovat a kdo publikovat nesmí. Protože jsem něco podobného již zažil, ani by mne to nepřekvapilo. Dokud to neuděláte, budete muset Vy umělci přežít, že někdo čmárá jen tak pro radost a občas to i publikuje.
Nevzpomínám si jestli jsem kritizoval Vaše díla, ale pokud se domníváte, že nejsem hoden tak činit, rád se jim obloukem vyhnu.
Vaše narážky na nějaký pokec jsem nepochopil, protože nevím co tím slovem myslíte.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|