Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pocit
Autor: dark (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (22:15:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 18.10.2005 > po těhle grafických úpravách je to takový ten obrázek na hraně kýče, co na Totemu bude vysoce ceněn.. dle mého... :) na mě je to okatě dolazeno velmi, zvláště to vyhlazení/rozmazání...
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Připomíná mi to flekatou rezavobílou kočku :)
Nemám ráda flekaté kočky, připomínají mi králíky :(
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> Ty jsi na ty kočky nějak zatížená:-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > rybiz> No jsem. Ale dneska se mi zdálo o kravách. Byla jsem s někým na jakési výstavě všeho možného, od bižuterie po krávy. Ty krávy měly venku ohrady, jenže jedna chovatelka tam vystavovala vyšlechtenou miniaturní rasu, krávy patnáct centimetrů veliké, které stále utíkaly z ohrady, neboť ta neodpovídala jejich rozměrům. A jak jsme tak šli kolem, motalo se nám pod nohama asi dvacet těchhle minikrav a majitelka na nás řvala, že jestli nějakou zašlápneme, tak se nedoplatíme. Probudila jsem se úplně chudá.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> 

celkem dobrý sen bych řekl.To mě se sny v poslední době moc nezdají.Přemýšlela jsi jestli to nemá nějaký nevědomí podtext :-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> :)) tak to je dobrý sen! :)
já si nepamatuju noc, kdy se mi něco nezdálo. já každé ráno můžu vykládat různé šílenosti, co se mi každou noc zdají. :) někdy je to ale únavné a přála bych mozečku fakt vypnout úplně :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > rybiz> Tenhle sen zrovna ne, byly to jen podivně namíchané skutečné události. U všeho se dalo velice snadno říci, odkud to je.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Mishka> Pokaždé jiné? A hovoří k tobě podvědomí?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.10.2005 > Janahe> jo jo, pokazde jine. jako ze bych mela v repertoaru 10 snu a ty by se opakovaly?! ;) samozrejme nektere motivy se opakuji, ale stejne sny se mi nezdaji. a podvedomi? vsechno se to klube v me hlave, takze odnekud ze me se to bere. motivy/postavy/situace se vetsinou vztahuji k deni a mym pocitum v poslednich dnech...

jednu dobu jsem si sny zapisovala, ale protoze jich mam nekolik za noc a chtela jsem zachytit vse detailne, s naladou atd., zabralo mi to rano hodinu, tak jsem to vzdala. :)

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2005 > Mishka> Jsou i lidé, co se jim zdá jeden sen stále znovu - to nejspíš, když jim podvědomí chce něco sdělit a oni to ignorují.
Mělas ty sny vydat tiskem, když jsi jim věnovala tolik času. Já většinou ráno pospíchám, takže sen hbitě zapomenu.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.10.2005 > Janahe> já mám poslední dobou asi takovou docela zvláštnost... ráno vstanu, sny neřeším, nemyslím na to, co se mi zdálo (byť si to většinou vše pamatuju) ani ráno ani celý den a v noci, když ulehnu, vyskočí mi v hlavě ten sen, co se mi zdál. celý den nic, asi bych už během dne ani neveděla a lehnu a buch - je to tam :)

DARKu, promiň za nepořádek, už končíme. případně budeme pokračovat soukromě. :)
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 19.10.2005 > Janahe> S tim podvědomím to neni až tak jednoduchý.

A k obrázku - rozmazání levého dolního rohu a přehulenost jednoho sloupu se mi nelíbí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2005 > wopi> 

No to si piš, že není

 


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.10.2005 > mohla to bejt zajímavá fotka, je to příšerná grafika
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.10.2005 > až tak nízké mínění máš o místním publiku? myslím, že se pleteš
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter