Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč já?
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 3.11.2005 (21:37:17)


ztratila (Občasný) - 5.11.2005 > Rozhodně napínavý a čtivý.

VÝHRADY MALÉ:
1,Pokud píšeš spisovně ne vypla, ale vypnula.
2,Místy kostrbaté obraty (Má osoba dorazila do třídy. - Navštívil mě pán hlad.)
3,Tenhle odstavec:Udělala jsem si topinky s vajíčkem a odnesla si je k rádiu. To mělo snad sto roků, bylo černé, hranaté a polovina tlačítek na něm už nefungovala, ale zatím jsem neměla žádné přebytečné peníze na nové. Vybrala jsem kazetu od Mobyho album Play. Chtěla jsem ho strčit dovnitř, ale něco tam zavazelo. -> co znamená zavazelo? - odhadla jsem jen z kontextu -> minimálně chybí čárka -> bych vyškrtla to (!) ukazovací zájmeno.

VÝHRADA VELKÁ:
nedotažená pointa. Nutně by tam mělo být řečeno, jaký byl vztah mezi vypravěčkou a martinem+michalem – ona není zmíněna nikde v minulosti, není součástí toho příběhu, tak jak se tam dostala a proč jí to martin vyprávěl? Proč si to vyprávění nahrávala na diktafon? Proč si ta holčička vybrala zrovna je? - taly jsem nepochopila, jestli to, že ej vezme za ruku a odvede do toho domu znamená její vysvobození, nebo jestli je to smrt toho člověka... Tohle chce ještě dotáhnout.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter