Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
My3avi v prosincové Malostranské Besedě
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 5.11.2005 (13:05:40), v časopise 14.11.2005

..aneb..kdo vyhrává porty, hraje v prosincovém Loreta revue!:-)

 

Prosincovou Loreta Revue v Malostranské Besedě navštíví kapela my3avi. Tedy abyste věděli, co vás nemine, položili jsme jejich kapelníku, Honzovi Špalkovi, několik otázek.

 

Držíte v rukou už tři vyhrané Porty, hrajete společně s Nestíháme, B. Koubovou a dalšími známými kapelami, neleze Vám už tak trochu ta sláva do hlavy?:-)
Lezlo by snad, kdyby sláva a folk šly spolu ruku v ruce. To se naštěstí pro nás neděje, širší veřejnost o těchto, říkejme tomu úspěších, neví a my3 tedy zůstávají nadále skromní a bytostně čistí. Na druhou stranu jedna z mých přezdívek zní „Samochvalov“, takže lidem, kteří mě neznají, to tak může přijít...Z toho vyplývá, že sláva alespoň mně vlezla do hlavy zřejmě mnohem dříve, nežli bylo vůbec potřeba...hezky jsem se zamotal...:) 

 

Hrajete sice na portách, ale je to, co hrajete, vlastně folk?
Tak debatu o tom jestli hrajem nebo nehrajem folk bych nerad otvíral, jelikož pravověrní maj taky jenom jedny nervy. Přesto si myslím, že folk hrajeme, respektive jsme k němu blíž než k jiným škatulkám. Přičemž za sebe mohu prohlásit, že je mi to v podstatě jedno...

 

My3avi znamená „my tři a vy?“ Kdo to vymyslel a jak jste se vůbec dali do kupy?
Přesně tak, my3.avi je taková slovní hříčka, odkazující na 3 zakládající členy my3 a na neméně důležitou, možná nejdůležitější složku, tedy naše potenciální posluchače hosty, zkrátka na Vás na všechny. Kdo chce, tak v tom jede s námi...
Dali jsme se do kupy cca před dvěma léty, kapelu jsem založil já společně s Jírou Horácem a Kubíkem Vlachynským, čistě ze snahy hrát věci ze šuplíků pro radost našim nejbližším. Postupem času k nám přibyla naše nádherná houslistka Klárka Housková a neméně nádherný Honzík Výborný. Ačkoliv je máme rádi jako málokoho, název kvůli nim měnit nebudeme...

Lze usuzovat podle odkazu na Vašich stránkách,  že čas od času trávíte chvíle pod hladinou? Jak si se třeba ty Honzo k tomuto sportu dostal? Váže se potápění nějak k trampování?
No my jsme s Kubou potápěči možná oficiálně a teoreticky, faktem ale zůstává, že se nám moc nedaří rozšiřovat počty ponorů, ačkoliv bychom moc rádi. Takže se bojím, že si dneska už ani neumím nasadit masku...no snad se to teď konečně zlepší...páč potápění je nádhernej kus ženský, úplně jsme se do ní zamilovali. Asi dva roky jsme s Kubbudym hovořili na téma potápěčský kurz, až jsme se nakonec přihlásili a dokončili ho. Jestli rozhodl šnorcheling v Chorvatsku, stádo barevnejch rybek v Rudym moři nebo procházky po hrázi Kyjskýho rybníka, už nevim...
Nikdy mě nenapadlo to nějak spojovat s trampingem, ale určitě by se něco našlo, bylo-li by třeba...von je například pod vodou snad ještě větší bordel než v lese...

 

Jak je to s těmi Vašimi převleky o představeních? Přeci jen něco takového není ve folku i v trampingu obvyklé?
Převleky jsou součástí našich „velkých“ koncertů. Tam, kde je na to čas a možnost, zkrátka převleky bereme. Důvodů je několik, víceméně prozaických. Chceme pobavit sebe, pobavit diváka, zpestřit program a částečně vypíchnout set, ve kterém se právě nacházíme. A hlavně jak pravý klasik: „Divák se nesmí nudit!“ Když se někdo dívá dvě a půl hodiny na neměnnou sedící kapelu, lehce se mu to přihodí. Tomu se snažíme předejít a dokázat všem avi, že to za to, přijít až sem, rozhodně stálo!

 

Hrajete dost U kaštanu a ve Mlejně, proč právě tam?
Kaštan je a byl naší domovskou scénou, kde jsme začínali, kde jsme našli milé lidi a kam nás tím pádem vážou sentimentální vzpomínky na strašně příjemný okamžiky. My3.avi byl velmi neambiciózní počin a ty pravidelné večery v Kaštanu jednou za čtvrt roku byly pro nás pro všechny moc fajn. Tak asi proto... Jinak Mlejn vlastně není náš klasický prostor, protože jsme tam odehráli třípísňové vstupy v rámci kvalifikace na Porty, což se, jakkoliv jsme byli úspěšní, nedá brát jako koncert.

 

Čímpak  nás na Besedě překvapíte?
To je prosím protimluv, jelikož když to prozradím, žádné překvapení se konat nebude...
Pokusíme se co nejpokorněji a co nejlépe předvésti to, co v nás neochvějně dřímá. A snad trochu pobavit, rozesmát, rozplakat, na chvilku zapomenout na všechny ty starosti, zkrátka si večer užít společně se všemi avi, kteří dorazí...šmarjá už se těšííííméééé!!! 

 

 

 

 

 


foto: poctivě ukradeno našemu redaktoru, MPospovi z http://mposp.ebe.cz, nemá ten foťák věčně všude tahat s sebou!:-)

...vyptával se Martin

odpovídal takový jeden veselý člověk...viz. www.my3avi.com a neděle 4. 12. 2005 v sedm Malostranská Beseda

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 29.11.2005 > Zrovna tady tvořím plakátek na jejich vánoční koncert. ;) Kubík rulezzz! ;)
<reagovat 
čtenář 8pfkv589 - 26.12.2018 > adidas barn sko s?lv rosa air jordan after game oro blu kobe 6 dark knight for venta january 2016 nike huarache mujeres rojo flag air jordan 13 french blau angels air jordan retro 13 hombres basketbtodas zapato goo
8pfkv589 http://www.8pfkv589.com/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter