Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Zrcadlo královny Maub z kolekce Fraktály
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 5.9.2001 (00:37:10), v časopise 19.9.2001
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Majka (Občasný) - 19.9.2001 > :))to zrcadlo tam opravdu vidím , opravdu pěkně udělané.
Body: 5
<reagovat 
čtenář anonym - 25.9.2001 > je to fajn, dávám 1, ......a kde jsou skutečné hvězdy grafiky na Totemu? (adammo a spol.)
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 25.9.2001 > Kde jsou hvězdy totemu adammo a spol? Óóóó´, já myslím, že již dávno odlétly do jiné galaxie, kde jsou lidé inteligentnější než na této totemovské, kde mohou vésti velice duchaplné rozhovory, jimž my, červotočové ve dřevě totemu, zcela jistě rozumnět nebudeme. Jejich světlo zde pohaslo a na nás padl splín a temno.
ach, my nebozí... kdybychom jen tušili, oč jsme přišli... spáchali bychom hromadné harakiri...
<reagovat 
čtenář anonym - 26.9.2001 > díky za dobré slovo, mám taky jedno: haleluja bratře!
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 26.9.2001 > Haleluja, bratře? Skrývá se pod čtenářem anonymem má sestra či je zde nějaký jiný můj sourozenec? Kdo jsi, anonyme schovaný?
<reagovat 
Verochka (Občasný) - 13.11.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gotické patro - 14.11.2001 > Ne to moc krasne. Barevnost je velmi krasně sladena. Pohoda
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 23.11.2001 > Dobree...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 5.9.2001 > Hmmm... tak to je obzvláště hezký kousek
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 5.9.2001 > Ani tohle není, Fando, špatný. Jen mi řekni (protože těm fraktálům fakt nerozumím), jestli už dopředu víš, když to programuješ, že chceš udělat takovéhle "zrcadlo", nebo tomu dáš název až po té, co ti takové pěkné "zrcadlo" vyleze (že výslednou podobu ovlivňuješ, o tom nepochybuju, ale jak moc, to mě zajímá - sem neznalec, no). Díky ...
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 5.9.2001 > hezky, zkus priste trochu jiny barvy, tyhle kriklavy tony jsou prece jen moc pocitacovy
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 5.9.2001 > Děkuji všem mým příznivcům.
Na tvorbu fraktálů používám program Fractal Explorer (link na tento program je na mých domovských stránkách http://www.volny.cz/flynn/ ). Během mé "praxe" s fraktály již nyní tak zhruba tuším, který fraktál tvoří jaké obrazce, jaké mám použít filtry, kam mám zazoomovat, ale stále dost často je strůjcem obrázků náhoda. Na vybírání fraktálů tak spíše používám automatickou metodu, jak co na mne (a snad i na vás) působí. Tado metoda je známa již od dob surrealismu. Jsem totiž takový "surrealistický človíček ;-))
Hezký den všem přeje Flynn
<reagovat 
Martina (Občasný) - 5.9.2001 > Moc pěkné zrcadlo, ostrost barev se mi k tomuto obrázku líbí. :o) ...Podněcuje fantazii...dá se jím vstoupit do jiného světa, nebo místa, alespoň tak působí na mne... :)))
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 5.9.2001 > moc hezký.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.9.2001 > Líbí, ale přidala bych na sytosti barev.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.9.2001 > Ty jo, Fando, super!
Body: 5
<reagovat 
Lerac (Občasný) - 10.9.2001 > Vyborne, kralovna Maub nebo Maud? by mela radost.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 (26) 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter