|
|
drfaust (Občasný) - 9.11.2005 > ok. věc se má tak, že by mohl přijít třeba nějakej totální grafoman, kterej má pocit, že to co světu nejvíc chybí je, aby se dozvěděl o jeho poezii, to by ještě tak nevadilo, ale kdyby nám sem dal hned naráz třeba deset básniček, tak by se z Vašeho prostoru stala džungle....
tohle platí i pro fotky ad.
1 příspěvek denně v jedné (hlavní rubrice), tzn. pokud sem dáš fotku, už bys sem neměl dávat ten den další, ale nikdo ti určitě nebrání v tom, abys dal třeba i básničku...
asi tak
ono když toho autor uveřejní moc naráz, tak to pak vede k nepřehlednosti...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konvoj (Občasný) - 10.11.2005 > No, slečna vypadá poněkud rozpačitě z toho focení
Fotka má nejblíže asi k aktu, ale vzhledem k tomu, že má zakrytá prsa a je to celé foceno někde doma na posteli, tak to má možná blíž k rodinnému fotu.
| | | <reagovat |
|
|
| Konvoj (Občasný) - 11.11.2005 > ondrax> ...možná pro oživení...
Né to asi ne...
Víš, ta věc je focená v nezajímavým světle, v obyčejným prostředí, Tvůj model se netváří ani hezky ani zajímavě, celý to nemá žádnou aranž, žádnou hloubku, ani barvy nejsou nic extra...
Tím Tě nechci shodit! Naopak Ti chci pouze uvést důvody, proč se to tady třeba lidem nelíbí.
Příště jí zkus trochu naaranžovat, nasvítit, nalíčit, já nevim, já aktům nerozumim.
Jo, klidně ji foť, jak vstává z postele, je to fajn, ale není to fotka pro Totem, jestli víš, jak to myslim...
Přeju hodně zdaru! (Nejen ve focení :))
BTW: mmiinna poznámka je naprosto scestná a debilní...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|