Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dáma na koni
Autor: Bo.Nie (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 1.12.2005 > Nezdá se mi velikost koně (nebo dámy).
<reagovat 
čtenář žokej - 1.12.2005 > Nejen že je nesmyslně vepředu, ale navíc levituje - na zadku totiž očividně nesedí, nohy ve třmenech taky nemá - prostě je to mimo.
<reagovat 
CelticMystery (Občasný) - 1.12.2005 > Tak nevím, jestli umírá ta dáma nebo kůň. V obou případech by to byla škoda. Chtělo by to asi trochu více studií a propracovaných detailů. Možná by stačilo zaskočit na Václavák a naskicnout si koně a pak na něj posadit místo Václava nějakou jinou svatou, která na chvíli posedí rozkročmo na židli... Ale fakt, bez emocí. Nic bez přípravy nejde jen tak. Držím palce.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.12.2005 >

Ja castecne souhlasim se zadni nohou /kone/pokud by byla tolik vepredu, musela by byt vys-takhle je to nepravdepodobne.

Slecna nema dobre ruce. Nejpatrnejsi je prilis nizko posazene leve podpazi...


<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 1.12.2005 > Tak tot ne ;o) jednak pravá zadní noha je uplně mimo ... jakoby celá včetně kyčle posunutá dopředu... jako by mu pravá hýždě končila půl metru před tou levou.... a ta slečna má nějak rozlítaná ňadra.. a sedí moc vepředu, tam má kůň kohoutek a slečna by přišla o klitoris... posaď jí víc dozadu... ale nápad dobrý.
<reagovat 
 Bo.Nie (Občasný) - 1.12.2005 > Skafloc> No, koně znám až moc dobře....zas tak úplně mimo ta noha není....jinak o plece se koleny zapřeš a zvedneš se nad kohoutek a ta ženská má klitoris dost vysoko na to, aby se dotkla kohoutku...tobě spíč dělá problém ta anatomie ženské než toho koně, muhehe:-)))
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 2.12.2005 > Bo.Nie> To jsi dost na omylu... nemusíš se hned křenit když ti to někdo zkritizuje... ta zadní noha je uplně mimo, bije to do očí. Bukefaluc nebyl špatnej ale tohle je zoufalý. Je fakt že ta holka je trochu nad kohoutkem ale v tomhle místě by nikdy sedět nemohl a řekne ti to každej koňák.
<reagovat 
 čtenář Bo.Nie - 2.12.2005 > Skafloc> já se nekřenim, já se řehnim:-) já na kritiku nikdy nereaguju, jen mi to přišlo trochu mimo.-)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 5.12.2005 > čtenář> Nene ;o) mimo je ta zadní noha. No ... já snad někde vyfotím koně v téhle fázio pohybu a dám to sem ať to vidíš... ;o))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter