Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odpolední siesta u šálku čaje
Autor: Rabb (Občasný) - publikováno 6.12.2005 (01:17:28)


celej on (Občasný) - 6.12.2005 > No ne, že by to nemělo své kouzlo. Ale tentokrát mě to nedostalo. Ten začátek byl trošku zdlouhavý..měl navodit atmosféru...ale trošku ji délkou ubil.
Nejčtivější mi přišla sekvence, kdy se hádají nad čaji, ale v obdobách je známá. Konec jsem pobral(snad) i když mate.
Neotrávený čaj byl v nakřáplým hrníčku...pak přichází "Nedbalostí však hranou ruky strčil do šálku čaje s příchutí lesní směsi, ten se převrhl přes okraj stolu, dopadl na kachlovou podlahu a roztříštil se na malé kousky." a problém končí větou:" Přisunul si šálek k sobě, uchopil jej do ruky, dávajíce pozor na ostré místečko a tasil dýku." - text říká, že to místečko s ostrou hranou má neotrávený čaj..ten šálek je zničen...a on pak dává pozor na ostrou hranu, kterou druhý šálek nemá?
Mě to šíleně mate...
Líbilo se mi, že text nic neřve ale je klidný. Přesto mě nedostal tolik jako včerejší
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter