|
|
|
|
| onestone (Stálý) - 6.12.2005 > kill art> Ad 1: co si napisal nerobim. Uviedol som dost dovodov na svoje hodnotenie 5+D. To vsetko som z nej cital. Prispevky hodnotim od fotky k fotke, bez ohladu na meno. Vzdy sa "snazim" uviest aj svoje argumenty.
Ad2: indiskretne. Neseriozne.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| Janahe (Občasný) - 6.12.2005 > kill art> Lepší můžu mít jen tehdy, když mám i horší, nemůžu mít všechny lepší, protože pak by část z nich byla stejně zase horší. A jestli mi chceš naznačit, že bych sem měla dávat fotky vždycky stále lepší než ty předchozí, tak se velice omlouvám, že se nedokážu takto úspěšně vyvíjet k tvé spokojenosti, musíš se smířit s jistými oscilacemi. Kromě toho, když jsem publikovala sadu fotek jednoho tématu podle toho, jak mi připadaly dobré, nikdo si toho nevšiml a nejlepší hodnocení dostaly ty první, nikoli ty (dle mého názoru) nejlepší. Což, jak jistě chápeš, člověka poněkud rozladí, když už si dá práci s tím pořadím.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Balcarka (Občasný) - 6.12.2005 > hele já bych odstranila ten strom, no ty stožáry sou taky divný a ty dráty moc tenký, tráva je moc blízko a má moc listí, naopak je tam málo lidí a ty mraky taky úplně mimo, já bych to smázla celý...hehe, docela se bavím a ty?
Mně se to líbí,hlavně ten stožár nalevo je tam supr kompozičně :)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|