Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Škwor
Autor: agovirin (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.12.2005 > souhlas
<reagovat 
Medvídek Pou (Občasný) - 21.12.2005 >

názory teda máte vskutku zajímavý ale vcelku nic neříkající


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.12.2005 > to je ten největší problém českejch grup...chybějící imidž...hrajou si na hodně vostrou smečku...ale ten hadrák vpravo má sestřih jako okresní tajemník SSM...kurňa...neřikám, že si maj krz imidž vyoperovat prostatu...ale aspoň trochu tomu dát...sakra...vlastně tendle krák neni vůbec vo fotce...sorry negře...ale já osobně vyhlašuju boj vidlákům na českejch pódiích...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 18.12.2005 > Max Bubakoff> s tim, co hrajou, jim, se obávam, nepomůže ani ta vyoperovaná prostata
<reagovat 
 afro (Občasný) - 19.12.2005 > Max Bubakoff> 

Hele ty jeden namyšlennej pražáku... na "agrometal" mi nešahej!

 


"Vpredu som si riadne zametlil... ale to je len môj subjektívny názor, aj tak som bol vpredu a metlil... Počas ich setu sa dokonca pod pódiom strhlo menšie pogo, ktoré ja zo srdca neznášam, lebo si radšej mierumilovne metlím vpredu... ako raketa som bežal dopredu a spolu s ostatnými, ktorých bolo zo desať, metlil, čo to dalo... Akurát keby sa publikum pridalo a viac metlilo, nie len sa pozeralo. Účinkujúci by to určite nesmierne ocenili. "

horký aspirant na titul nejdebilnější slovo roku 2005 - metlit....

výcuc převzat z "marastjakcyp.cz"
 
Jinak fotka celkem slušná... asi nebyl problém propracovat se k pódiu...

<reagovat 
 Medvídek Pou (Občasný) - 21.12.2005 > Max Bubakoff> tady tomu tak někdo rozumí...image je nanic, ten kdo hledá image...hleda falešnou stránku sama sebe .... zamysli se nad tím!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.12.2005 > Leatherface> no...kdyby jí metli do kotle při přídavku....?:)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 19.12.2005 > afro> 

 

mi připomnělo moji voblíbenou recku z metalopolis.net, autor ňákej Pan Jogurt:

 

Tak já si tak jako ňák myslim, že voni ty rápsody sou hlavně strašně technicky vymakaný. Protože to je jasný víš co,voe. Pustíš je, víš co, vemeš kytaru a paříš, vole. Jebeš makovicí zleva doprava, tak jako normálně, vole. A dyž už se fak cejtíš jako džejmz, tak přilítne prudit stará a vyrve ti koště z hnáty,vole. Tak si tak v klidu kalíš dál jebeš si tak v klídku palicí zleva doprava a stará zas že potřebuje vycouvat traktorem ze dvora a ňáký kidy, pak že hoří les vole. Děláš že neslyšíš v klídku jebeš palicí zleva doprava a stará už nasraná ti najednou z ničeho nic mrdne koštětem do magiče. A nebo třeba řetězem vod bejka. A to seš jako dost v prdeli. Třísky jako kráva fšude to lídá a kompakt na sračky. A tam je právě ta technická vymakanost, víš co. Bejt to jiná kalba seš v hajzlu, ale takle deš prostě jen vedle k vencovi vemeš jiný rápsody a přesně tam kde ti to stará skončila začneš nikdo nic nepozná a voba pak jebete palicí zleva doprava.
 
ROCK SMILE 

<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.12.2005 > Hulinak> příteli střecho...celé to je hra...tak se má hrát pořádně...a ne zůstávat na půli cesty
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 19.12.2005 > Max Bubakoff> 

 

nj, hdyž já při takovejhle produkci vobvykle prchám po třicátý vteřině, ergo nemam šanci přídavku vyčkat


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.12.2005 > Leatherface> 

kristeježíši...nejlepší hudební recka kerou sem kdy čet....:)))


<reagovat 
 čtenář afro - 20.12.2005 > Leatherface> :-)

Jo, jo, těžký život metloše...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter