|
|
|
Chceme duchovně pracovat? Autor: romann (Občasný) - publikováno 7.9.2001 (10:39:50), v časopise 7.9.2001
|
| |
Polemická úvaha
Nechceš naučit pracovat s multimédiem? “O tom jsem hodně slyšela, co je to?” Prostě si dáš CD-ROM do počítače a můžeš si z něj číst zajímavé životopisy, nebo pouštět kvalitní historické filmy. “No to je pěkné, ale víš, já se toho trochu bojím, kdoví, co bych se dozvěděla, mohlo by mě to šokovat. To mi stačí, když mi o tom budeš vyprávět.”
Chceš naučit používat e-mail? “O tom jsem také slyšela, ale myslela jsem, že je to lidská fantazie, že si ti lidé jen něco namlouvají?” Ale nenamlouvají, naučím tě to a uvidíš sama. “To ne, kdoví, kdo by mi psal, když ho nevidím, nemám k nikomu důvěru. A pak, já vlastně nic takového k životu nepotřebuji, poradím si sama dobře, stačí mi, když vím, že to existuje.”
A co internet, nemám tě to naučit, můžeš pak poznat celý svět? “To už vůbec ne, je to moc náročné, bojím se toho strašně. Já vlastně nechci nic vidět, mě je dobře tak jak jsem, jen si o tom ráda čtu, nebo zajdu na přednášku o tom.”
Není to o duchovní práci? Ale je. Stačí zaměnit slovo multimédia za hypnotickou regresi, e-mail za komunikaci s božskými silami – channeling a internet za mystickou meditaci a máte reálnou situaci....
A závěr? Pokud bychom dali tolik snahy a péče duchovnímu rozvoji jako své profesi, brzo bychom byli „osvíceni“.
Ř http://www.baraka.cz/baraka/Baraka/b_7/b_7_channeling.html
Ř http://www.baraka.cz/baraka/Baraka/b_7/b_7_historie_channelingu.html
Ř http://www.volny.cz/jhavelka/p_ja03.html
|
|
|