Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Limeric nebo akrostich?
Autor: Theressa (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 11.1.2006 > spíš limerick. ale nesedí počet veršů. akrostich určitě ne.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.1.2006 > ...ten konec krapet melodicky ujel, ne?:-)
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 13.1.2006 > >rtynemělo> - nač ta silná slova...Řekni jaká pravidla tam chybí...nebo už radši neříkej nic. Je to dobře.
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 11.1.2006 > > Martin > to tak ma byt v limericu, nema se to opakovat...
to PS, to je jen takova sranda...dyt vis.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 11.1.2006 > Theressa> Kurva, limerick je s k na konci, to je první věc. A jinak má ještě jiná pravidla, která jsi ráčila opomenout. A to si troufáš dávat lekce místnímu guru a všeobecně uznávanému znalci Martinovi?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 14.1.2006 > rtymělo> 

 

 

To jste mi teda zas dali!

Chci napsat limerick malý.

To se však, běda,

jenom tak nedá,

jen jste mi řádně zas zabrat dali.

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.1.2006 > :o))
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.1.2006 >

kde bereš tu sebejistotu? že bych si jako taky došla...:))


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.1.2006 > i při vědomí toho, že neumíš minimálně do pěti počítat:))
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.1.2006 > nevím, co je nyx a nikoho nenapadám. pokud něco vehementně tvrdíš, ještě zdaleka to nezanamená, že to je pravda. Znamená to pouze, žes o tom vehementně přesvědčená - a to je rozdíl.
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 18.1.2006 > Naty: Smekam pred tvym limerikem...je opravdu skvely :)

Mimochododem pro ostatni - tak to ma presne vypadat.

Ps. Kam zmizelo rtymělo?
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.1.2006 >

tím jsem chtěla říct, že pokud tě rtymělo upozornilo na jisté nedostatky tvého limericku, mohlo mít na mysli například to, žes nedodržela počet veršů. Za to nejsou tělesné ani jiné tresty, ale už to (podle mě) není limerick...

Nepřevádějme to prosím do osobní roviny.


<reagovat 
Theressa (Občasný) - 18.1.2006 > Dobrá, ani já o to nemám zájem a ani jsem neměla, věř mi, jen mi ještě prosím řekni, co znamenala tvá poznámka- i při vědomí toho, že neumíš do pěti počítat?
Opravdu má zvědavost ne nenasytná...

A ještě jedna věc, Velké písmeno označuje začátek věty. Čárka větu rozděluje na souvětí a tečka znamená konec věty. Poučka, třeba ti to dojde.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.1.2006 > Theressa> Čárka nemusí rozdělovat věty na souvětí. To ti vzkazuje naposled, znovu a nadarmo se vracející já. V limericku je ještě jedno pravidlo, které zas nesplnila Naty, a to pravidlo obsahové: má v něm vystupovat "někdo odněkud".
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter