Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duše loutky
Autor: Harfička (Občasný) - publikováno 14.1.2006 (19:46:49)

Jsem tvoje loutka...

sic ne dřevěná,

taháš za nitky

a já krčím ramena,

hračkou tvou se stala

moje těžká hlava,

podle přání tvého

odmítá i přitakává,

mými pažemi

 se v noci objímáš,

nad omyly svými

mé oči zavíráš...

Smějí se pro tebe

má tichá, rudá ústa

a zítra rozpláčeš mě

podle svého gusta...

Mým vratkým krokům

jednoduše zavelíš.

 

Však moje DUŠE ?

Co ty o ní víš...?



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 14.1.2006 > hezký spisovný jazyk, možná až moc... :o) 
<reagovat 
MartinNDL (Občasný) - 15.1.2006 > Trochu jako Shakespearovo "Zkrocení zlé ženy", myslím ty její sestry.
Narozdíl od drfausta v tom vidím hodně pravdy a skutečnosti a to je pro dílo vždycky dobrý. Líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 15.1.2006 > MartinNDL> Děkuju...nepsala bych nic, čemu sama nevěřím.To by přece bylo na hlavu, ne?Ještě jednou dík.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.1.2006 > nevěřím tomu, to je pro dílo vždycky blbý
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 15.1.2006 > drfaust> Já vím, Vy se na to díváte z úplně jiného pohledu, narozdíl ode mne rozumíte poezii...já si píšu básničky proto, že tím chci něco říct, vyjádřit nějaký svůj pocit, ale určitě nemám potřebu psát zrovna něco, co je vymyšlený, co neexistuje, něco, čemu se "nedá věřit"...to mi přijde divný názor, nevěřit něčemu, co cítí někdo jiný, s jiným srdcem, s jiným životem, jinou zkušeností...sama často něčemu nerozumím, ale neznamená to, že tomu nevěřím. Nezlobte se.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 15.1.2006 > Ten pocit vnímám.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 16.1.2006 > Výhrada duše bývá počátkem nesnází. Básnička se mi líbí a zdá se mi pravdivá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 17.1.2006 > jiri-jirik> Tisíceré díky...
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 19.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 20.1.2006 > malykuba01> 

Ahoj Kubo, děkuju Ti.Tvého hodnocení si obzvlášť vážím...


<reagovat 
bajaja (Občasný) - 20.1.2006 > Podle mých měřítek krásná básnička.
Body: 5
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 20.1.2006 > bajaja> 

Moc mě těší...děkuji.


<reagovat 
čtenář Střelec - 20.1.2006 > Pocválen buď internet a tenhle web. Kdo ví, jak dlouho bych na Tvou novo sbírku musel čekat...
<reagovat 
Strelec (Občasný) - 20.1.2006 > Ještě jsem se musel jednou vrátit, abych mohl obodovat a doporučit. Tahle básnička se mi moc líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 20.1.2006 > Strelec> Moc mě to těší...děkuji.
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Opět skvělé dílko. Zpočátku mi přišly ty verše příliš dětské a chtěl jsem chválit spíš myšlenku. Myšlenka je dle mého totiž mnohem důležitější, než forma. Kupodivu, vnímajíce již od začátku myšlenku, musel jsem při druhém čtení s úsměvem pokyvovat hlavou. No a když jsem si to přečetl po třetí? No psal jsem to už, ne? SVĚLÉ DÍLKO!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 6.7.2006 > Kdyby se ti to na konci povedlo civilněji... možná i faust by se lapil za srdíčko.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter