|
|
|
Útok na USA Autor: romann (Občasný) - publikováno 12.9.2001 (13:02:22), v časopise 12.9.2001
|
| |
Včerejší útok mě přiměl k mnoha úvahám, například:
1-útočníci byli naprosto přesvědčeni o SVÉ pravdě, za kterou si ONI stojí. Navíc že za jejich egem je i vůle Alláha. Jak je to možné? Že by se Ho zeptali, to ne. Teroristické útoky ani korán nepovoluje. Tak si byli jistí, že obětovali život. Přitom není tak těžké s Bohem hovořit, viz knihy Hovory s Bohem atd..
2-rozhovory politiků, novinářů a psychologů měly nízkou úroveň. Přitlačit na teroristy? To právě chtějí, zemřít. Znásobit počty vojáků a policistů? Víte kolik jich v USA mají a nic.
Počítače sice umíme udělat, ale psychika člověka je i pro “odborníky” země neznámá. Psycholog byl tak omezený, že ho musel Žantovský opravovat, typické. Nepochopili oč vlastně jde, o ZLO, démonismus, jež si hledá zdůvodnění, třeba v boji za národ či náboženství. Agrese je i u nás populární, viz akční filmy, počítačové hry, móda atd..
Nostradamus to prorokoval správně. Terorismus je válka jako každá jiná. První také přišla nečekaně, lidé říkali, to by pánbu nedopustil… a pokračovali dál ke druhé…, velmi podobné. Vůbec byl včera divný den, po kamarádovi hodila v době útoku partnerka pekáč a konvici. Odpoledne před naším vinohradským domem přitloukli jednomu chlapíkovi ruku na prkno, louže krve jsou tam doteď.
3-pochopením proč se to stalo bychom se hodně poučili, zejména umíme-li channeling. Není tak důležité, kdo to udělal, historie se stále opakuje aniž by se někdo moc poučil. Kdo nechápe a stále si dělá co chce bez toho aby se zabýval vůli Boha, bude stále podobnými archetypy upozorňován na svůj omyl, někdy i dost bolavě. Vždyť život sám je učebnicí, velmi náročnou. Ať chceme či ne, je Bůh pánem našich osudů. Ani sebevraždou Mu neunikneme.
Nedovedeme pracovat se zlem v nás, buď ho donekonečna potlačujeme nebo mu občas podlehneme. Přesto je to tak snadné, poznat ho a odmítat. Na co ukazuji, to dostanu i s reakcí osudu řízenou Bohem, to je Zákon Stvoření.
|
|
|