Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Manhatten - The American dream of ice
Autor: zemlbaba () - publikováno 17.9.2001 (21:31:18)
Manhatten - The American dream of ice
Manhatten - The American dream of ice


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Gino Hasler - 17.9.2001 > ???...clovece, ani neumis opsat slovo ManhattAn?
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 18.9.2001 > Ze by dalsi "fanousek"? Tak nejak jako Gino, alespon se nauc opisovat!
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 18.9.2001 > Há,há,há...
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 18.9.2001 > kuab:Proč to děláš?!?:(
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 18.9.2001 > Ten "Manhatten" tedy taky nechápu...
<reagovat 
angilek (Občasný) - 18.9.2001 > Co to do tebe vjelo!!!
<reagovat 
Panda (Občasný) - 18.9.2001 > Asi jsi toho moc nezažil a nepochopil.
<reagovat 
zemlbaba () - 18.9.2001 > A/ Omlouvám se za Manhatten - Z vtipu jsem byl naprosto nadšený

B/ Tak, teď jsem si přečetl vaše reakce na můj vtip Manhattan – The American dream of ice. Trochu paradoxně se mě tam člověk, užívající nickname „MorbidAngel“ zeptal „Proč to dělám“. Jelikož mám pocit, že odpověď „proto“ by toho mnoho neřekla, jsem se rozhodnul o tom něco napsat.
Útok na WTC byl pro mě celkem šok. Mělo to za důsledek to, že jsem byl opravdu ohromený a neklidný. Co mě ale opravdu dostalo bylo to, že to odnesl Pentagon. Budete jistě říkat, co je to proboha za zvíře, že píše takovýhle nehumánnosti. Ale ještě nesuďte. Nařekl jsem, že by mě to nechalo chladným. Když v Bangladéši umíralo 3 000 000 lidí kvůli záplavám a později hladu a infekcím, řekl bych že to celkem celou severní polokouli nechalo chladnou. Řekli si – to je ta daleká, neznámá a nevzdělaná (tenhle názor stále převládá), chudá jižní polokoule. Většinu světa (tak 95% bych to šacoval) to jistě chladnou nechalo. CHLADNOU!!! Nyní je ale v trapu někdo ze severní polokoule a ovlivní to pravděpodobně celý svět a proto to snad nemá být nikomu fuk? Je to tak? Tahle zběsilá soustrast je mi odporná!!!
Kde že beru tenhle názor – Média o njičem jiném nehovoří, lidé volají do rádií (i v ČR) a mají roztřesené hlasy, říkají, že jim „je to líto“. Před US ambasádou lidi také pláčou, nosí květiny a zapalují svíčky. Taky na Václavském náměstí pod nápisem „Obětem terorizmu“ (což někdo přepsal na „terorismu“) se také hojně zapalují svíčky. Kdo je zapálí, Bangladéšanovi? Nebo mu aspoň někdo daroval peníze? – Konta existují!!!
Jistě je v tom velký rozdíl. Teror a oběti záplav, chápu to, ale přece jen pokud jde o útok na USA je to útok na USA. Jen z části je pravdivý názor, že jde o útok na severní kulturu. Jelikož jde o útok na výrobce oné severní kultury. World Trade Center bylo vnímáno jako její nepochybný zástupce a Pentagon jako ochránce. Nevím o co šlo teroristům, ale toto se mi zdá nejpravděpodobnější (přičemž politický motiv do tohoto také spadá a netvařme se, že nikoli).
Navíc argumentace o mé nehumánnosti v tom, že mě více štve útok na Pentagon, než na WTC by jistě spočívala v tom, že jde přeci o lidi. A tak se ptám: Jaký je rozdíl mezi Bangladéšanem a Američanem? Toto co nyní píšu mě dosti potvrdil i můj textoví editor Word, když slovo Bangladéšan vůbec nezná. Není to jasný důkaz opovrhování, nebo zapomínání na lidi, kteří jsou v bídě. Jsou zoufalí.
Myslým, že i když tento čin zaplatil ten miliardář Usama bin Ladin, tak lidé, kteří ho spáchali byli nějak zoufalí, byli to lidi, kterým naše společnost nebyla schopna zajistit kvalitní život. Nebyla schopna zajistit důstojný život a tak jej raději investovali do takovéhoto šíleného činu jakým je terorismus. Teror je jen zbabělost, jak řekl Bush. A z čeho pramení zbabělost? Nu přeci ze strachu. A omlouvám se, ale trestat strach v civilizované společnosti, kde platí presunkce neviny a podobné zcela racionální vývody se mi zdá dosti HLOUPÉ. Ještě hloupější se mi zdá i to, že za čin, který někdo spáchal bude trestán celý stát, ve kterém žije.
Jistě zemřelo mnoho lidí a je to tragédie, ale přeci ona biblická zásada oko za oko je hloupá. Stejně jako mnoho věci z bible. Prostě civilizace je dál, je jinde a Spojené státy na tom mají velikou zásluhu. Pak ale nechápu, že se proti této po mnoho staletí pracně definovaným tezím otáčejí zády. Opravdu je nechápu. Proto také jsem nastavil zrcadlo tomuhle podivnému postoji prezidenta Bushe, kongresu a senátu 70% občanů USA, kteří požadují odvetu na Afgánistánu. Jasně protiislámské nálady v USA od minulého úterý rostou a to je smutné. Vidím z toho jediný závěr – Lidé jsou zkrátka blbí.




<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 19.9.2001 > Tak podívej, Kuabe, respektuju tvůj (dlouhej) názor, nejseš ani zdaleka jedinej, kdo ho zastává. Nicméně, mezi Bangladéšanama a Manhattanem bych "jemnej" rozdíl viděl: v Bangladéši lidi umírali kvůli záplavám, tj. přírodnímu jevu, kterej (alespoň ne přímo) lidi nevyvolali. S tím nic nenaděláš, to je prostě příroda. Ano, namítneš, že kdyby tam lidi nežili v takové bídě, tak by ta katastrofa nemusela mít takovej dopad, civilizovanej svět se alespoň částečně umí podobným věcem bránit - jenže se ti na druhou stranu nelíbí, že USA "cpou" okolnímu světu svůj styl civilizace... Jiná otázka je, proč to lidi nechalo chladnými? Já si vzpomínám na nedávné zemětřesení v Indii a nemyslím si, že by to lidi nechalo úplně chladnými a vím, že i Česi posílali svojí pomoc. Nicméně zpátky k tomu rozdílu, lidi šokovalo to, že smrt tolika lidí, kteří nikomu nic neudělali, způsobil nějakej magor, kterej měl volbu to udělat nebo neudělat. Ty lidi nemuseli zemřít, kdyby on nechtěl. A zoufalství chudáků teroristů na mě už vůbej nezkoušej - to je naprostá kravina! Zoufalích lidí okolo nich je určitě dost a nic takového by neudělali...
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2001 > kdyby media venovala tolik pozornosti zaplavam v Bangladesi nebo jakekoliv jine katastrofe, tak lidi taky sedi u televize se slzami v ocich a chodi zapalovat svicky, jenomze jakakoliv tragedie tretiho sveta (a nejen tretiho sveta)nema a nebude mit tak bezprostredni dopad na cely svet...
usuzovat co lidi sokovalo a nesokovalo a psat to jako fakt (drosophila) je dost zcestny
<reagovat 
zemlbaba () - 19.9.2001 > a/ Rozdíl mezi Bangladéšanem a Američanem - Teror / Přírodní katastrofa
To je v textu vyjádřeno, ale ještě jednou. Tvoje teze zní – JDE PŘECE O LIDI. Jo, máš recht, jde o lidi. Ale pak se ptám proč lišit oběti teroru a záplav. Nebylo by rozumnější odlišovat v tomto případě poměrné hmotné ztráty. Nevím totiž jaký je rozdíl mezi nevinnou obětí teroru a záplav. Je to život člověka, teda prostě cosi cenného.

b/ Lidi šokovalo to, že spousta nevinných lidí musela zemřít kvůli nějakým magorovi
Ne, lidi šokovalo to, že v tomto státě se mohlo stát zrovna tohle. Upřímně – USA jsou symbolem bezpečí, na jejich území nebyl veden nikdy opravdu velký mezinárodní konflikt. Proto, že se to, co se stalo, stalo v kolíbce tohohle bezpečí se lidi bojí i o svoje životy. Nemaj k tomu důvod, ale to je ta trošku absurdní logika.

c/ Zoufalství teroristů - kravina - mnoho zoufalejch a nic nedělají
Jo to je pravda. Ale každej člověk zas není tak „kvalitní“, že by mohl tohle ctít. To uznávám. Omlouvat se to nedá, proto jsem i pro spravedlivé potrestání, které vyřkne nezávislý soud a ne pro vojenský konflikt, který pramení z demagogie.

<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 20.9.2001 > kuab:No já určitě zběsile nesoustrastím...A je to stejně blbý vtip jako ten s kočičkou v kryglu...UŽ CHÁPEŠ?!?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter