Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Rozchod z kolekce Kolem
Autor: helene (Občasný) - publikováno 21.9.2001 (00:17:40), v časopise 24.9.2001
další>
Rozchod.

Měl tenkrát vše, co jsem si vždy přála. Eleganci i ducha , uhlazenost , která okouzlovala a dodávala mi společenskou jistotu při návštěvách vybraných podniků.
Život s ním, stále v rychlém pruhu, byl pro mně, po těch před ním něco, po čem jsem toužila a co jsem si na něm cenila nejvíce. I jeho vůně mě dlouho omamovala. Nikdy jsem nemyslela na den, kdy se s ním rozloučím. A doufám, že ani on ne. Ani tedˇ, když jsem mu naposledy zamávala a když musel v mém zpětném zrcátku vidět mé slzy, které jsem nemohla udržet, myslím že to plně nepochopil. Snad čekal, že se zase vrátím. Stál tak smutně a odevzdaně na parkovišti a snad nevěřil, že to šeptané Sbohem, byla poslední slova, která ode mně uslyšel.

Cítila jsem se hrozně špatně. Hlavně vědomím, že jsem nevděčná, podléhající modě a konvenčnosti doby. Co záleží na tom, že ten druhý je o deset let mladší a asi s jinou mentalitou..Vždytˇ před těmi deseti lety to byl právě ON, který mi svými vlastnostmi tak okouzlil. A i já jsem o těch deset let starší..Co mu mohu vyčítat.? Ani jednou mě nezklamal, užili jsme spolu ty nejnádhernější chvile..
A přece tedˇ stojí sám, opustěně na tom parkovišti, a já jsem s jiným..
S tím druhým, vonícím opět novotou a elegancí …S tím, který nemá asi tolik ducha, ale zato více ohně, lesku a sportovní povahy. Chci si právě s ním, těch mých deset let nějak kompensovat ?
Uvidíme..

Ale když on ten Dodge-Spirit se svou trochu staromodni kaslí už opravdu neni v modě.. a ten Pontiac- Sunfire byl zrovna na slevě…..


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 21.9.2001 > Oi!
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 24.9.2001 > :)))dobré!
Body: 5
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 25.9.2001 > Hm,tak to mi nepřipadá ani vtipné ani nápadité. Mne taky osobně štvou výpovědi tohoto typu, nemám ráda, když někdo líčí svůj soukromý život a vydává ho za povídku, ale v Tvém podání pokusu o zlehčení a ironii mi to nesedlo. Navíc ten přechod k závěru je takový násilný a ten konec, který má objasnit vše, neobjasňuje v podstatě vůbec nic, nedává příběhu ten strhující závěr, ani šťávu, kterou by příběh potřeboval.
<reagovat 
 helene (Občasný) - 25.9.2001 > Rezi> proti gustu, zadny disputat..
ale nevim vlastne, zda jsi pochopila, ze slo o auto.. a tak tedy zadne tak velike osobni vypovedi.
<reagovat 
Pluto_e (Občasný) - 5.10.2001 > Je to dobry, Helco. Zacal jsem o tom premyslet jeste driv, nez jsem to docetl, takze mi par vterin trvalo, nez mi ten konec dosel. Dostala jsi me, he heeee.

Body: 5
<reagovat 
helene (Občasný) - 21.10.2001 > Nevim, zda jsi tedy opravdu pochopila smysl. Cekala jsem na odpoved, abych pochopila zase ja to, co se tobe v podstate tak nelibi.
Jinak i kdyz to je v tehle poznamce "mimo misu"(zrejme oblibene Tvoje uslovi-)..nenapadlo Vas oba s Jikem, ze je mozne, ze jeden PC pouzivaji dva, a ze tak snadno muze dojit k omylu s nickem???
Pokud chces opet toto verejneji publikovat mas muj souhlas.. ale necekej, ze se dale budu vyjadrovat.. take verejne. Nejak zase tak moc o zajem sirsi verejnosti nestojim..-)

<reagovat 
Rezi (Občasný) - 24.10.2001 > Milá helene, pokud vím, tak jsem Ti posílala vzkaz, že vím, že šlo o auto, nicméně to na věci vůbec nic nemění. Trvám si na svém. Ono to opravdu vypadá jako špatná parodie. Napadnout mne mohlo cokoliv, omyl s nickem? Hm, zajímavé, ale čekala bych, že aspoň Ty nebo Stefan tam dopíšete něco jako doušku, že to byl omyl. Co si mám pak asi tak myslet?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter