Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Padlý anděl
Autor: Jan Lípa (Občasný) - publikováno 22.9.2001 (00:51:06)
Padlý anděl

Jen Lípa

Chlastám! A právě to mě baví.
Možná více než by bylo zdrávo…
Prožívám tak božské stavy,
na které mám jako anděl právo.

Možná více než by bylo zdrávo,
možná dokonce i nad plán
spokojeně, tiše s chladnou hlavou,
přímo s božským klidem – chlastám.


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 22.9.2001 > Tomu říkám pozitivní přístup :o)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 22.9.2001 > ...:O)
Je to hezká hříčka... od začátku až dokonce se mi líbí... :O))
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 23.9.2001 > Buď jsi cynik, nebo jsi vůl. Teď fakt nevim.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.9.2001 > "Prožívám tak božské stavy,
na které mám jako anděl právo."

Hlavně tenhle obrat se mi moc líbí.A vůbec je to dokonalý,každý podle svého gusta.


<reagovat 
angilek (Občasný) - 24.9.2001 > Vypila jsem litr pomerančovýho džusu a přešla mě rýma.Vykouřila jsem krabičku za čtyři hodiny a teď se dusim.To je asi tak všechno, co bych k tomu dodala.:o)
Body: 5
<reagovat 
Neferkare (Občasný) - 24.9.2001 > Jen chlastej Jene, dokud muzes...
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 24.9.2001 > Taky mám rád alkohol a rád jej konzumuji, to s tebou souhlasím. Opěvnou báseň jsem mu ale ještě nenapsal.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.10.2001 > :)) od Víti Vojvody jsem tu báseň o Tobě četl, touto básní ale krásně, jak se říká "bereš lidem výborně vítr z plachet":)))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.10.2001 > Chlastáš a jen tak mimochodem boříš modly... Beru!
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 2.10.2001 > ...promin ale tohle mi přijde dost levné...hezká slova ale jako celek se mi to vubec nelibi...!
Body: 1
<reagovat 
 Jan Lípa (Občasný) - 3.10.2001 > Paula> Paulo, abstinent?!?
<reagovat 
stefan (Občasný) - 4.10.2001 > Kde je tvuj tak ocenovany rytmus a perfektni rym??
nezlob se, ale nevidim v tom ani moc vtipu a napaditosti..o hezkych slovech nemluve..
A abstinent nejsem..
To je ovsem JEN muj nazor, ktery nechci vydavat, na rozdil od jinych za jedine spravny, ze??))
Body: 1
<reagovat 
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Vzhledem k tomu, ze mi Stefan poslal svou poznamku na mail, jsem tak nejak usoudila, ze mi chtel neco rict ci ze se ta jeho posledni slova obraci na me...(??)..ma poznamka take jen odrazi muj nazor a v zadnem pripade si nemyslim, ze je ten jediny a spravny..jak je videt, mnoho lidi ma nazory rozdilne a to je fajn...je videt ze se nad tvym dilkem zamysli a to pak muze byt autor jenom rad! :o)))))
<reagovat 
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Jen Lipa: Neeeeeee...:o)))))Teda alespon zatim neee...! :o)))))Muzete si me nekdy vyzkouset...:o))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter