Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Chodovská vodní tvrz
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 25.9.2001 (00:36:51), v časopise 25.9.2001
Chodovská vodní tvrz

Dne 15.září se konalo kulturní odpoledne Totemu v Chodovské vodní tvrzi, stavbě, která zde stojí přes sedm století. Toho slunného sobotního dne se tu sešlo asi 30 nadšenců z řad Totemu i z venku, už v jedenáct hodin se sem sjížděly kapely, zvukař, hlavní organizátor akce Libor, SShane,.. a začalo se s přípravami.

                      
Chodovská vodní tvrz                                                                                        Thomas Hudson, za ním k smrti vyděšená Marjánka:)

Mezi jednotlivými představeními byly dvě přestávky, kterých každý užíval rozličným způsobem, někdo odešel do hospůdky ve tvrzi na kafíčko, na někoho atmosféra tvrze zapůsobila natolik, že začal strašit.

O jedné z přestávek byl pořízen níže uvedený snímek. Jednotlivé celky se skládaly z hudby (kapely The Chords - styl 60.léta, Hluboké nedorozumění - folk, Attack a Formát - blue grass), přednesu (Paula s Martinem), zhruba od čtyř hodin promítl pan Růžička básnicky laděný snímek a následně pak dokument z dob porevolučního vývoje v Čechách.



Na nádvoří

Večerní unavené slunce překryly podzimní mlhy a my se v půl osmé navraceli domů...Marjánka do Brumova až ke slovenským hranicím, Ika do Chomutova...


Hudební skupina Hluboké nedorozumění



Poznámky k tomuto příspěvku
tijaden (Občasný) - 25.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 25.9.2001 > :)))) chi... martine, se ti musím přiznat, že jsem tady už podruhé, protože nejdřív jsem se tak lekla, že jsem to okno radši zavřela:)))) mám pocit, že na té fotce si spíš něco vyšťourávám ze zubů...:))))) super je fotka s popiskama.... teď si marně lámu hlavu, kdo jsou ti dva tajemní bezejmenní napravo:))))))) a jenom věcná k obsahu... do brumova jsem se odebrala až v neděli, protože jinak bych se domů mohla vydat leda tak pěšky a celou noc bloudit podzimními mlhami:))))
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 27.9.2001 > to je moje víla, sice pohublá, ale nevadí a asi i
trochu maminka. Maminek a víl není nikdy dost.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 1.10.2001 > Muselo to být fajn... opět asi začnu chodit na totíka... doufám, že další setkání opět bude na Chodovské tvrzi s tímto bezvadným programem.
A tam, kde je Thomas Hudson a Marjánka, tam nikdy není nouze o legraci a "záškodnictví".
Už se těším - kdy bude další?
Flynn
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.10.2001 > Teď v sobotu 6.října od jedné hodiny odpoledne pod vedením Pauly bude kulturní odpoledne pro onkologii v Karlových Varech, 21.října pak JazzClub od pěti v Železné, 16.listopadu Den poezie - program bude brzy tady na Totemu:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter