Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
druhéhodruhý
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 2.2.2004 (21:28:38)

Zvoník

 

řeka jako muž

v meandrech nahrbený

tahá za provaz

 

 

 

 Eleanor

 

         rýžové                   misky

  jsou promrzlé               sněží skrz

                   trhliny prstů



Poznámky k tomuto příspěvku
Adina (Občasný) - 2.2.2006 > Docela fajn, jednoduchý vyobrazení.
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.2.2006 > Eleanor Rigby?
Body: 5
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 2.2.2006 > ariel> ano, je tam...z nějakého důvodu máme tuhle píseň spojenou se sněhem...
...děkujeme
<reagovat 
kalais (Občasný) - 3.2.2006 >
Body: 4
<reagovat 
kalais (Občasný) - 3.2.2006 > ta druhá
jako bych ji už někde slyšela

nevidím ji sevřenou
změnit slovo a nevidím změnu

(jakože se mi líbí...ale umíte lípe, tož proto)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.2.2006 > kalais> ok, díky...tohle už nám něco říká, samotný body jsou pro nás úplně o ničem...

ta druhá miniatura kradená není, taková metoda tvorby by nám nic nedávala a my píšeme hlavně kvůli sobě

..............
jen by nás zajímalo tak nějak i mimo tenhle text: to je špatně když lze nějaké slovo vyměnit za jiné? my básně většinou vnímáme jako obrazy, představy, pocity...slova nebo dokonce myšlenky jsou až potom...jestli z našich slov získáš nějaký obraz a pak ho popíšeš jinými slovy, to snad je v pořádku...nebo ne?
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.2.2006 > děkujeme

a kdyby ještě někdo přišel, tak bychom poprosili jen o slovní hodnocení...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 3.2.2006 > Jozífek_a_ryby> Název druhéhodruhý, zvoník, eleanor - nejsou mi jasné vztahy mezi těmi pojmy.
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.2.2006 > Raimund> název druhého druhý je jen proto, že tu nějaký musí být,je to datum publikace 2.2.2006 :o)
texty mají vlastní názvy...zvoníka a eleanor spojuje prostředí kostela a podle nás taky jakási osamělost, postavení mimo společnost...ale my to fakt nechceme rozebírat, buď Ti to něco říká nebo ne...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 3.2.2006 > Jozífek_a_ryby> 

Nejhorší je, že se nemůžu dostat do schránky.Odpovědi doluju, jak se dá.

Tak nevím, jestli takové zacházení s názvem není znevažování vlastního díla ( nějaký tam být musí...), mám pocit, že při té délce básničky záleží na každém slově včetně nadpisu - jinak zmatek.

Navíc následují další dva texty s doopravdickým názvem.

Básničky, který si vymaluje a vysvětlí každý po svém mám nejraději, mají jenom tu nevýhodu, že s nimi může obecenstvo různě škaredit..chi chi chi...


<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.2.2006 > Raimund> všechny básničky si může každý vysvětlit po svém :o)

souhlas no,nadpis není nepodstatný, ale nám právě přišlo, že to datum bude natolik nicneříkající(stejně jako jsme mohli dát třeba tři tečky, hvězdičky nebo tak) , že bude zřejmé, že je to jen z důvodu, že každá báseň má vlastní název a patří k sobě, ale nemají žádný společný nadnázev...
<reagovat 
kalais (Občasný) - 3.2.2006 > josefe
to je těžké . . .netvrdím, že kradené... jen oslyšené
jen něco, co prostě znám, co mě nechává klidnou i když to neznám, estli rozumíš

otázka je, jeslti když vyměníš slovo, zůstane obraz stejný...
když si vezmeš Tomanovy Měsíce... slovo pryč a význam se může zbortit, stejně jako obraz

asi to ale záleží na textu...vlastně spíš na stylu textu
na surrealismu toho asi moc jedno slovo pryč nezmění
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.2.2006 >

         rýžové                   misky

  jsou promrzlé               sněží skrz

                   trhliny prstů

 

 

*


Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.2.2006 > baví mne, že se to růžové dá číst vícesměrně
<reagovat 
Claw (Občasný) - 6.2.2006 >

Nám se ta vaše stručnost líbí, spíš bychom řekli, neužvaněnost


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.2.2006 > druhá je takové skoro haiku... i když mě Eleanor Rigby napadla hned
první mi sedne víc, je bližší mému vnímání světa
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.2.2006 > nicméně D za zajímavé spojení...
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.2.2006 > Kelly> děkujeme...my taky radši první...
<reagovat 
ostrich (Občasný) - 7.2.2006 > První: hezký jednoduchý obraz. Už si ho budu pamatovat. V moři je muž a tahá řeku z kopců dolů...

Druhá: trochu mne zamrazilo. Nevím, jestli to byl záměr, ale fakt jsem to viděl jako japonský koncentrák v Číně za války v zimě...

Čistá poezie.
Body: 4
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 23.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 12.4.2006 > Příjemné. Mimochodem, už delší dobu mi vrtá hlavou - jak je vás víc, tak když s někým mluvíte a nejste tam zrovna všichni (...vidět...), co na to okolí?
Body: 5
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 12.4.2006 > nečekaná> mno...co tak víme, většině lidí to přijde spíš tak jako úsměvný a roztomilý, (rozhodně těm, co nás znaj osobně) my jsme takový spíš plachý a nenápadný stvoření...
sem tam někdo prská nebo je trochu zmatenej...blbý je to někdy v tom že my to máme v tomhle prostoru tak zažitý, že když píšeme někomu neznámýmu, nějak si ani neuvědomíme, že by to nemusel hned přjmout...
ale až na asi tak tři vyjímky nevíme o nikom, kdo by to nesl tak těžce, že by mu nestačilo si nás nevšímat a dal nám to nějak najevo, že mu vadíme...

spíš jsem občas měli problém opačnej, než že by to působilo nějak povýšeně, že totiž jsme i pod vážnejma dílkama měli jen samý smajlíky...

ale zatím se nám daří se přepnout do jednotného čísla, když cítíme, že s někým mluvíme trochu mimo rámec tohohle akvárka, to zase jo...

dík

:::ooo)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter