Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodni polemiky
Autor: Petrac5 (Občasný) - publikováno 19.2.2006 (19:58:53)

Moře kreativity probouzejí moje myšlenky a splašeně pobíhají po vyprahlé poušti.

Jezera snových idealistů topící se ve vlastní naivitě, padaji k lagunovému dnu.

 

Řeky hloupých snů ubíjejí mou realitu

a mizí na růžových osidlech tupé magicky přitahující neznámé moci.

 

Potoky ostrých slz zaplavují moji duši,

kolmou k mému zvláštně nabytému srdci bez příčiny.

 

Prameny čirých myšlenek vytříděných do neposkvrněných škatulek,

hledají stejnou bezprostřednost spolčenou s upřímností v problikávajícím vesmíru.

 

Krůpěje dementních laskavostí zavalené mořskými kameny, prudí poetickou vypočítavost.

Kapky deště dopadají na ledovou nahou kůži, tiše si hovící na počátku složitého života.



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 19.2.2006 > Takové Hamletovské zamyšlení v moderním pojetí. 
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 20.2.2006 >
Body: 4
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 20.2.2006 > Zliv
Body: 5
<reagovat 
ostrich (Občasný) - 21.2.2006 > Přečetl jsem si první větu, představil jsem si jak "moře pobíhají na poušti" a nechtělo se mi číst dál, vypadalo to na blábol. Pak jsem si řekl - je to přece první, možná iniciační, nezavrhuj to, a vůbec, ono na těch kreativních mořích něco je.
Myslím, že by tomu prospělo rozdělení těch dlouhých řádků pokaždé aspoň na dva... ale pozor na poetickou vypočítavost. Některé přívlastky jsou dle mého zbytečné: lagunové dno? Dno laguny beru, ale lagunové se mi vzpříčilo. A jezera padající ke dnu laguny - to je automatický text? Ne že by to neprovokovalo, nakonec jak to bylo... setkání deštníku a šicího stroje na operačním stole? Jsou tam takové hezkosti - duše kolmá k srdci (nevím, co to je, ale je to hezky neobvyklé). Některé řádky jsou jakoby se na hladinu zčistajasna vyhoupla fotografie reality - ano, třetí, sedmý, osmý a poslední řádek, to je pro mne jádro. Celkově nakonec zaujalo a čekám, co bude dál.
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 24.2.2006 > Mohla bych souhlasit s ostrichem, ale pro mě je tam příliš mnoho přívlastků a přívlastkových vazeb. Mě osobně to moc ruší a rozbíjí to smys textu. 
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter