Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ve stínu postele
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 21.2.2006 (14:07:22)

Kradmý světlo

Dopadá

Na moji postel

Hladím Ti pupík

  "Máme ho oba stejnej!"

   Smějem se 

My balancující

Na podivné hranici

Před branami erotiky

Snad se to dneska smí

Půjčit si navzájem

Kousíček těla

Teď když Tě pomáhám

Zas jednou

Vytáhnout na mělčinu

Vždyť oba víme

Jak málo chybělo

A z Tvýho bříška

By teď byl

Jenom popel...

A jméno

 



Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 21.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 21.2.2006 > mně to přijde jako fráze.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 21.2.2006 > to se smí už dlouho... a?
<reagovat 
Lei (Občasný) - 21.2.2006 > nepřijde mi to moc dobrý...
<reagovat 
jaroslava.anna (Občasný) - 21.2.2006 > Několikrát jsem zaznamenala, že autoři používají velká písmena na každém řádku i když se jedná třeba o půl verše. Je to nedopatření a nebo úmysl? Jen ještě jedno, tato práce je na podprůměr.Jistě najdu od tebe lepší.
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 21.2.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Barča (Občasný) - 21.2.2006 > Pro děti to není, a přitom trochu dětinské to je, zdá se mi ..... (?)
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 22.2.2006 > zas tak špatné to není teda, sice trochu obyčejné, ale příjemné
Body: 4
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.2.2006 > Mě se docela líbí taková ta nabitost energií toho organismu,ta tam je. Možná jsi mohla jinak seskládat ty obrazy, tady mi přijde, že si víc hraješ s realitou, než s fantazií
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 24.2.2006 > Až po půjčování kousíčku těla se mi to líbí, pak mi už trochu uniká obsah.
Body: 4
<reagovat 
Zazděná (Občasný) - 28.2.2006 > nevzalo
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 1.3.2006 >

Vypouštíš hezitační trojverší:

 

Snad se to dneska smí

Půjčit si navzájem

Kousíček těla

 

Pan m. s tou modalitou rázně zatočil. A má pravdu, smělo se to asi i vždycky. Nebo rozhodně aspoň dávno. To by pochopil i mlž.


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 28.2.2006 > Miroslawek: Člověče, mně nějak připadá, že Tvoje poznámky pod mými dily jsou nějak mimo. Minule jsi mi napsal, ať "nečekám" - to jsi mi chtěl říct, že už zůstanu navždyky sama? A teď taky. Je to popis jedné konkrétní situace, která nikdy předtím nebyla a nikdy potom nebude. Tak jaké "že se něco smí už dávno"?
Jaroslava: Já takhle píšu od šestnácti let. Vědomě jsem si vybrala, vyhovuje mi to tak.
Naty: Unikají Ti souvislosti? Já myslela, že je to jasné. Možná až i polopatické...
Barča: Dětinské? Tak to bych nerada, to téma je na to příliš vážné.
K dalším přípomínkám: Jo, trochu obyčejné to je, popisné, možná lepší na povídku. Nebo si trochu víc pohrát s metaforami. Možná to ještě přepracuju. Každopádně děkuju za zájem.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 28.2.2006 > Oplatka>  Teď si to čtu znovu, a už se mi to líbí víc ... Ta prostota má něco do sebe, možná .... Měla jsem spíš napsat dětsky prosté, nikoli dětinské. Omlouvám se.

Body měním na 4.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2006 > Oplatka> promiň, že nejsem polopatický... ale nechce se mi...
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 2.3.2006 > Pak jsem pod úrovní mlže...Co se dá dělat. Jaká zvířátka jsou tam se mnou? Já už si tyhlety vývojové stromy moc nepamatuju...Pokud hovořím o konkrétní situaci, konkrétním momentu a zcela určitém člověku v mém životě, pak výraz "to se smí už dávno" nedává vůbec žádný smysl. To "dneska" znamenalo "dneska" v plném významu toho slova; platilo pro tu chvíli, předtím ani potom už ne.
Miroslawku, Ty ale mluvíš v hádankách...Rozumím Ti čím dál tím méně. Asi budu potřebovat překladatele, jak to vidím.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 2.3.2006 > Oplatka> No a co?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 3.3.2006 > Tvoje poznámka je pro mne opět nesrozumitelná. Prosím o překlad do běžného jazyka. Tohle mi nic neřekne, nemám nejmenší tušení, co tím chceš sdělit. Ani jsi mi neřekl, na úrovni čeho jsem...Plže? Ti jsou pod mlži, ne?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 3.3.2006 > Oplatka> Jsi fašista, plž je mlži roven!
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 3.3.2006 > silové pole> Plž je mlži roven? Jsi komunista? :o))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.3.2006 > Adina> Ne, jsem antirasista.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 4.3.2006 > silové pole> Ale plž a mlž není jedna rasa téhož druhu:o))))))))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 6.3.2006 > Adina> Jsi rasista, rasy nejsou, učení o nich je zakázané, nezkákonné a budeš upálena!
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 7.3.2006 > silové pole> To je fajn, vopaluju se hezky do hněda a táboráčky miluju:o)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 7.3.2006 > Žádné upalování! Kdo by nám pak platil nájem?!
<reagovat 
čtenář čtenář - 23.10.2011 > Rozhodně to není špatné, ani na úrovni mlže.
Krásná atmosféra něžného začátku bližšího vztahu.
Na moderní poezii nejsem, ale přesto mohu říci, že se mi tato básnička velmi líbí. Roztomilé.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 24.10.2011 > Začátek bližšího vztahu to tehdy nebyl, tak se to nedá říci... Ale klidně to tak může být chápáno, nevadí. Bylo to přátelství s občasnými přesahy někam jinam. Přátelé jsme doteď.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter