Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pravidla a zásady úspěchu z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno
další>


Poznámky k tomuto příspěvku
centaur (Občasný) - 3.10.2001 > To zní rozumně, ale výraznější pointa mi chybí. Samozřejmě, že je třeba se zachovat vhodně, adekvátně, ale jak dosáhnout toho, aby námi zvolené řešení bylo to nejlepší? To je ten hlavní problém, myslím, jinak člověk vždy vybírá "to nejlepší", jenže někdy to splete.
Pozor na překlepy a hrubky.
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 28.10.2001 > centaur> Jsem jiného názoru. Pointa je v tom ,že většina lidí hledá pravidla ,zásady a postupy které by zefektivnily jejich život ,jednání ,práci. Jak jsem již řekl ,jejich problém je v tom ,že hledají "malé věci" ,snaží se zapamatovat si detaily a konkrétní věci.

Správný postup je nájít vždy tu nejlepší cestu. Pokud si tohle člověk uvědomuje ,nepotřebuje žádná pravidla. Poku vždy udělám hledám a dělám to nejlepší ,co víc lze udělat?

Myslím ,že poslední odstavec mého článku to shrnuje docela dobře.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 4.10.2001 > Překlepy a hrubky jsou fakt strašlivý; nauč se formulovat myšlenky v češtině, bude se to číst líp. Když tak si sem tam otevři něco potištěnýho a koukni se, jak se to dělá. I v těch přihlouplejch novinách se dá přinejmenším zjistit, že čárka se dělá za posledním písmenkem prvního slova a ne před prvním písmenkem slova následujícího. A nedělá se na libovolným místě, ale vždycky má svý opodstatnění.
Kromě toho nechápu, proč konstatuješ očividný - v těchhle několika odstavcích jsem nic novýho a světobornýho nenašel a celý to vyznívá jako plácnutí do kaluže.
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 28.10.2001 > farářskej> Hele farářskéj ,už jsem se snažil s tebou komunikovat na úrovni ,a k ničemu to nevedlo ,taže ti to řeknu jinak ,jak bys to snad při své omezené inteligenci mohl pochopit:

Jdi s těma svejma přihlouplejma kecama o pravopisu někam. Jestli jediný co máš k úvahám jiným co říct je ,že nemaj dobře pravopis ,tak tě teda opravdu lituju. Každej kdo má pět pohromadě pochopí ,že ten kdo chce vyřešit problémy s gramatikou je nebude řešit s tebou na totemu ,ale doma nad pravily pravopisu.

Mimochodem jak to tak vypadá každý podle tebe konstatuje očividný ,co ty už milostivě víš. Inu jakpak by ne ,pokud je myšlenka podána srozumitelně ,jen idiot ji není schopný pochopit a jen tupec jako ty ji označí za jednoduchou a očividnou. Teorie relativity je taky děsně jednoduchá věc ,když jí rozumíš. Ovšem přijít na to sám...

Koneckonců jak už jsem se zmínil ,kritika je k něčemu jen pokud je podnětná - tzn. pokud upozorňuje na nové věci ,nabízí řešení apod.

Čily jdi s tima svejma přihlouplehjma pindama někam ,pěkně prosím.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 28.10.2001 > ... což ovšem byla myšlenka, hodná mistra. Teď jsi mi to vysvětlil opravdu na úrovni. A stejně i v tý odpovědi byly chyby.
Hodně štěstí v aplykování pravidel.
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 30.10.2001 > farářskej> Jdi někam. S tebou se na úrovni prostě jednat nedá...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 13
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter