Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strategická doktrýna Rudé armády 1945-1975: Kyklop se mění v bohatýra - I.Část z kolekce Strategická dokrtýna Rudé armády
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno


 3022 (Občasný) - 7.10.2001 > farářskej> Inu začnu tím ,proč je to krátký. Krátký je to prostě proto ,že jde pouze úvodní část (což bylo řečeno) ,ve které jsem se snažil shrnout asi tolik ,proč byla strategie Rudé armády ve II.sv.válce taková jaká byla a proč se objevila potřeba ji změnit. Předpokládám ,že celé dílko bude mnohem více ,než pětkrát delší (tak desetkrát nebo dvacetkrát) ,ale rád bych slyšel už teť kritiku k částem ,které mám hotové a myslím ,že o dlouhých částích by se i hůře diskutovalo. Další část by se kupříkladu měla zabývat psychologickými ,hospodářskými a geografickými podmínkami v nihž nová ,moderní doktrýna vznikala a jimiž byla formována. Prostě dočkej času...

Ohledně pravopisu je to pro mě prostě věčněj boj. Souhlasím s tím ,že pravopis tu asi k něčemu je ,ale při jeho složitosti s ním nehodlám ztrácet tolik času kolik by asi bylo potřeba. Prostě ,berte prosím jako fakt ,že pravopis mě nezajímá ani z desetiny tolik ,co obsah. Jak je ostatně vidět ,i přestože byl můj pravopis hrozný ,nebyl problém článek si přečíst a dozvědět se o čem byl. Při rozhovoru nikdo nezjistí jestli píšete i/y správně ,nebo jestli píšete "Barbaeossa" a "Wehrmacht" ,není to zajímavé? Skoro by to až lákalo k pomyšlení ,jestli chyba není spíš v "pravopisu" ,který při slovní komunikaci nepotřebujeme a při psané ano ,přitom jde o totéž ,pouze jinou formou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter