Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strategická doktrýna Rudé armády 1945-1975: Kyklop se mění v bohatýra - I.Část z kolekce Strategická dokrtýna Rudé armády
Autor: 3022 (Občasný) - smazáno


farářskej (Občasný) - 7.10.2001 > Jestli to bude dvacetkrát tak dlouhý a jestli jsi těmahle dvěma odstavcema shrnul třicet let strategickýho vývoje sovětský armády, tak by ses měl zamyslet nad tím, jestli bys přece jen neměl psát trošku rozmáchleji.
Ano, tvoje myšlenka ohledně pravopisu je docela zajímavá, taková dojemná. Krásně se vykrucuješ z odpovědnosti za vlastní dílo, pokud se pravopisu týká. Naneštěstí to, co jsi tu stvořil, není rozhovor, ale psaná záležitost a jako taková by se nejspíš měla řídit obecně platnejma pravidlama jako se jima třeba řídí jízda automobilem, placení daní nebo vyplňování složenek.
Mimoto taky existuje něco jako kvalitativní rozdíl mezi klopýtáním v příspěvku s příšerným pravopisem a čtením správně napsanýho příspěvku, kdy se nemusíš bát, co na tebe na příští řádce vybafne a můžeš se soustředit čistě jen na obsah proto, že tě forma neruší. Forma rozhodně není důležitější než obsah, ale bez formy si můžeš obsah strčit za klobouk, protože je zmatenej a čtenář nepochopí nic. Totéž platí i o pravopisu. Buď na něj chceš kašlat, nebude tě zajímat, co si o něm ostatní myslí a budeš zpívat tu svou o tom, jak je MYŠLENKA DŮLEŽITĚJŠÍ NEŽ NĚJAKÝ PRAVOPISNÝ HNIDY, nebo prostě začneš psát čitelně, lidi tě začnou číst vážně a nebudeš pro srandu.
To, že jde pouze o úvodní část, řečeno nebylo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli farářskej
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter