|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
JAREK NOHAVICA: Pražská pálená 2006
...to mi přijde jako extrémně vstřícné gesto, v době, kdy všichni brojí proti úniku výdělku na nelegálních downloadech, sdílení a tak dále. Jasně, ten pán má peněz dost, tak co, jedno album sem, jedno tam, proč by si nedopřál takovou frajeřinku, ale mohl to udělat kdokoliv jiný takové velikosti a neudělal, alespoň v takovém rozsahu o nikom nevím.
To, že pan Jarek na svých sympaticky strohých stránkách www.nohavica.cz nabídl live album z lednového turné po Praze, to mě vzalo a stal jsem se asi dvaadvacátýmtisícím stahovačem, který téhle luxusní nabídky využil. Že album se dá stáhnout i celé, jako komplet, přes torrent klient, kterýžto prostředek sám o sobě je velmi diskutabilně přijímán zastánci práva a legality na netu, a já jsem jeho čilým uživatelem, to už beru vyloženě jako třešničku na audio dortíčku.
Včera jsem si tenhle milý živáček frknul do sluchadel, pohopkávajíc a mrznouc na Roztylech a pohladil, ba že pohladil. Pane Nohavico, děkuji. Několik skladbiček sice v playlistu zapadá díky o poznání nižší hlasitosti než celý zbytek, což je malinká škoda, ale co, darovanému koni...
(Podotek: Moje sotva tříletá dcera si hrála s obrácenou židlí a jednu z noh nazvala po chvilce uvažování Jarkem Nohavicou, oj, toť pocta géniovi.)
Mějte se a poslouchejte dobrou hudbu všech žánrů, nejsem náturou zrovna folkař, ale dobrá je dobrá!
|
|
|