Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lumig poslední verze - snad
Autor: Lumiik (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 23.3.2006 > nemůžu si pomoct, ale chybí mi tady nějaké dílko od pitomé káči ... ale je to jen můj skromný názor :)
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 23.3.2006 > skold5> Ale i jo.Vsak byla na seznamu... Ale viz zaver..
<reagovat 
 skold (Občasný) - 23.3.2006 > Lumig> ;)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2006 > výtvarno je poslední dobou na téčku hodně namakanej kůň, takže chápu, že se sem nedá nacpat všechno...prostě, výtvarno rulez...;)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 24.3.2006 > ... na seznamu obzalovanechj :)
<reagovat 
zirael (Občasný) - 25.3.2006 > je to hrozně spatlaný, i vynikající věci v tom zapadnou..
raději méně a graficky oddělovat!
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 25.3.2006 > zirael> 

To bude tim, ze vynikajici jsou tam jsou skoro vsechny

Uznavam ovsem, ze technicky mi sestavit stranku dela nemale potize.


<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 31.3.2006 > Beru to tak, že máš k dispozici jenom jednu a nepříliš velikou stěnu. Není to úplně přehledné, zkrátka co říká zirael... Ale jsem rádo, žes nešetřil, i když osm obrázků by na tom prostoru vypadalo líp, jeden každý by vynikl. Vidělo jsem pár jmen, co neznám...

Spíš bych se zamyslelo, jestli -- když jsme na webu -- by nešlo ty stěny nějak využít třeba tři nebo čtyři.

A ještě bych chtělo říct, že někdy je to sousedství vtipné. Někdy sice trochu po lopatě... ale stejně nakonec beru řazení jako plus, dokonce bych řeklo, že na něm je vidět, že máš výtvarný oko.

Na jednu stranu se zdá, že výtvarnej redaktor to má nejjednodušší, má nejvíc k vybírání... ale ono to může bejt právě proto obtížný...

Co zkusit příště výběr oříznout? Třeba tematicky. Jenom stromy, jenom hlavy... Nebo ještě nějak jinak... ostatně ty jsi na to chytrej...
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 1.4.2006 > Zlaté kapradí> Dekuju za poznamku.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter