Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu z kolekce Bez názvu
Autor: tahar (Občasný) - publikováno 10.3.2006 (13:53:05)

Upadnout do nesmrtelnosti. Zkamenět ve vlně – prýštivá perla vody v plochém ustrnutí. V plochém snažení odhalit to, co odhaleno zůstává, co zůstává uzamčeno před rozežranou kostí. Výron krásy, hurisky s neony po těle, vykřičníkem v lůně. To lůno zbaběle uteklo; aby neztratilo klíč, opustilo bezpečí bílých stehen. Chtělo zkamenět ve své přirozenosti. Samo. Upadnout do nesmrtelnosti. Vytrhnout podklad hory. Skočit do roviny. Zklamat úsměv zrcadla. Přidržovat výšku lana, padat a polykat strach. Tak. V okamžiku protkat strach zlatavými výkřiky něžnosti.

Konečně je mé tělo požehnáno. Do vlaštovčích hnízd uvězněn modlím se, aniž bych uvěřil. Spoután kapkami bláta a slin rouhám se pro poznání. Být slavíkem, nebo hadem? Být v bezpečí, být přirozený. Být sám, zůstat sám. Už se nechci ptát, klátit staleté tepny zbabělosti. Lhát a smýkat vlastním tělem není nijak zvlášť složité, je lehké být spoutaný. Nalézt ale okovy té spoutanosti, staneme se rázem melodií vmetenou do struny větru. Raději zemřít jako vlna, jež coby kořist sama loví.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lenki (Občasný) - 10.3.2006 > Mě osobně se tenhle styl moc neíbí, ale to je na každym...
<reagovat 
back (Občasný) - 10.3.2006 > Asi jako Lenki
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.3.2006 > Ani pro mě to není.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter