Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Fertig"
Autor: surma (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Bell (Občasný) - 13.3.2006 > Suprové, mám to mezi oblíbenými - ten web se ti moooc povedl a obrázky jsou boží.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Bell> díky moc... pomalu se loučím na totem budu chodit jako vždy zase v zimě to je moje období kdy sedím hodně doma a spouzím v internetu... jaro a léto si užívám jinak, ale zase se asi v zimně vrátím...
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.3.2006 > no...my si to našli a je to pjekný...ale taky bysme uvítali odkaz na web na Tvé osobní stránce a tady odkaz přímo na konkrétní dílko...tohle kdybysme měli dělat u každého příspěvku...
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Jozífek_a_ryby> pomalu to tady balím jaro je za dveřmi, tak zase v zimě...
<reagovat 
k3s (Občasný) - 13.3.2006 > nechápem... prečo si zmazal všetky tvoje príspevky spolu aj s odkazom na tvoju stránku a teraz tu z ničoho nič pridáš tento odkaz ??? Veď každý kto si pozeral tvoj profil mal možnosť sa tam dostať, a nie týmto spôsobom...
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > kesiak> Chci jestě než začne jaro poukázat, kde jsou mé stránky a uvídíme se v zase v zimě... to je čas který využívám že si hraji na internetu....
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.3.2006 > no jo, tak se měj hezky...my se asi přes léto od počítadla nehneme...se třeba někdy na ten web mrknem...
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 13.3.2006 >

já malbu našla hned a žádné nové okna se mi neotvíraly, tak nevím co máte.

Jinak vidím, že sháníš lis, hmm, to já taky :)

Tak teda zdar zase v zimě...


<reagovat 
Bell (Občasný) - 13.3.2006 >

Ne ne, to je právě bezvadné, ty která nechci si prostě zavřu - pravá myška je to Ty stránky jsou opravdu dezjnérská špice a hledání intuitivní a dobré.

Jinak hezké jaro - já tedy nevím kde jaké vidíš, ale třeba tam u vás už klepe na vrata - tady je půl metru sněhu, také léto - bude-li jaké.


<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > tak co uz to tu pomalu balis?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> tak nějak... začne jaro... tak budu radši venku a v přírodě...
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > pavel surma> 

hele ale ja na to prisla driv :) Taky to balim, tak kdyz tak na Mlate hehe, jinak je to tam pekny podle obrazku, akorat by jsem si s paprdama nemela co rict  :)))


<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> aby jsi se nedivila... jedna třetiná lidí tu je taky ve tvém věku... ty ukecáš každého... tak na co by paprdi mluvili
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > pavel surma> nemluvim o TU, ale o tom vasem senilnim setkani a opikani chleba :)))
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> tu myslím lidí kolem mě... na setkání
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> jé fakt že na netu jsou většinou fotky důchodců jak jsem já... protože by byli nasrání že jsem je tam nedal...problém je ten že se vždy fotilo jen jeden den a ne pocelej wíkend, já na to neměl čas... a je dost těžké to po někom chtít...
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > pavel surma> no prece foti vzdycky ten co nechlasta ne?
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 14.3.2006 > pěknej web, prohlídnul jsem ho už několikrát a líbí se ten duch ve kterém je, hlavně ty barvy , ty se mi i líbí v tvých obrazech! až teď jsem si všimnul , že mě máš v quest linku - to mě hodně překvapilo dík vážím si toho! ať se daří v tvorbě i v životě dál!
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 14.3.2006 > Tak krásné, tvořivé léto Pavle. Je škoda mazat přízpěvky, vždyť i v létě a na jaře jsou dny, kdy by jsi psa nebo kočku nevyhnal :) Vím, kde Tě najdu, pošlu Ti pozvánku na květnovou výstavu s Honzou Kruphanzlem a Ondrou Sedláčkem. Doufám, že se v Praze ukážeš :) pa a krásný den, pozdravuj Tvou zámecnou princeznu, rozkvetlé lilie a kočky :) Petra
<reagovat 
 surma (Občasný) - 14.3.2006 > výtvarnice> díky za pozdravy... lilie... tedy jen to zeléné už raší přesto že je na dvoře led a sních tak jsem to odhrabal a jim to nevadí že byli pod ledem prostě je čas tak jdou ven... na zahradě za sodolou na jižní straně mě už před týdnem začali kvést sněženky... zatím ahoj když to vyjde tak se ukáži... táké pošlu pozvánky...
<reagovat 
čtenář behounek - 13.3.2006 > tve dila mi hodne pripominaji gigera=takze trosku skoda,ze to neni az tak orig...aaale libi
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > čtenář> az se začnes zajímat o věci do hloubky tak pochopíš že to jsou dva světy, které mají méně společného něž si myslíš... aby se věci nepodobali museli bychom bydlet každý na jíné planetě a mět každý své peklo... bohužel bydlíme na této planetě a sdílíme společné peklo... nemluvě že když děláš stejný výtvarný směr, tak jsou věci podobné třeba jako Picasso a Brague, kdy Picasso s Braquem tvořili pod vlivem P. Cézanna a černošského sochařství (tzv. negerské období 1907-10). Důležité podněty pro vznik nového způsobu zobrazovaní přineslo "objevení" negerské skulptury kolem 1905.... vše je ovlivněno vším jen někdo se nechá ovlivnit blbýma kecama nebo letáke supermarketu a někdo tvoří nebo se o to célýživot snaží... podivej se ná mé obrazy a řeknimi jestli Gieger namaloval někdy třeba Mandalu to jsou dva rozdílné světy které jak výtvarně tak mysticky vedle sebe nikdy s biomechanikou neleželi... nechce se mi to rozvádět do hloubky protože to ani za to nestojí... nic ve zlém ale nemám rád povrchní úvahy a spousta lidí vše co je takové přirovnává s Gigerem...znám Gigra velice dobře myslím jeho duchovní postoj mohu tě ubezpečit že můj je skoro opačný! jen peklo a zlo je stejné jako pravda a upřímnost to jsou věci které se obsahem moc neliší a proto je blbost je zobrazovat jako třeba traktor to by byla moderna a ta mě nezajímá....
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.3.2006 > pavel surma> K Tvojmu webu. Je to ok, ale veľmi ma znervozňujú večne sa otvárajúce sa okná, kým som sa dostal tam kam som chcel, mal som ich toľko, že až.
Gigera mi to nepripomína, ale aj tak si nemyslím, že by Ťa to malo rozčuľovať:)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 13.3.2006 > Karhaj(Sinner)> vyloženě mě to nerozčiluje ale někdy, ktomu něco napíši pro vysvětlení... k těm oknům tak to máš pravdu do budoucna, jak budu předělávat web tak to vezmu pod úvahu taky premyšlím o kompromisu... dík za názor který mi něco dá...
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.3.2006 > pavel surma> Ak ma takto pochváliš, tak sa nečuduj, že som tu zas:) Ešte taká drobnosť..pozeral som si maľby a ... asi boli pôvodne o dosť väčšie a po zmenšení si ich (asi) zabudol doostriť-vytvára sa na obrázkoch hmla a strácajú sa detaily-ak zmenšuješ a nie je to zámer, daj ešte doostriť, vyzerá to lepšie.
Možno do toho nevidím, v tom prípde si ma nevšímaj:)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 14.3.2006 > Karhaj(Sinner)> problém je že něktéře jsou na focené ještě na digitál který neměl ani manualní zaostření, taky tak jsem to fotil ve slunku aby to mělo dost světla aby to vubec ostřilo a to je zase druhý problém nastavit to tak aby to nemělo lesk což je u tmavých obrazů které jsou lakované problém... nechtěl jsem kupovat žadnej digitál ktere je někde mezi čekal jsem na zrcadlovky až budou za přijatelnou cenu a ta doba prisla Canon 350D je fotak co mi bude bohate stacit a hned to bude jiné ale musím dát prachy dohromady a to je po zimě kdy vubec nepracuji trochu horší ale jak ho budu mít tak to přefotím a udělám i nějakej katalog... zkoro vše sem doostřoval a něco kontrastoval něco dokonce dvakrat než jsem do dal do JPEgu... ale dík za názor... něco je lepší to je focené na film Canonem jako mé "Fotky"
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > to je jen reklama na Tvuj web? ;)
z tohoh nic nevidim a po kliku jsem na uvodce web ua hledat tam se mi to nechce :(
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 15.3.2006 > Mishka> Taky mi to tak prislo :-(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter