Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tichá domácnost
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 6.4.2006 (10:29:18)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
káda (Občasný) - 7.4.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
H009 (Občasný) - 7.4.2006 > Dost dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář XY - 7.4.2006 > krev kolem huby,vyvalené oči,depresivní hudba a barvy a je to in!to je fakt na mašli!!!že by někdo stvořil i něco pozitivního?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.4.2006 > čtenář> názory anonymních chudáčků léčících si komplexy neberu vážně!
ty si tvoř co chceš, ale asi neumíš víc než anonymně kecat
<reagovat 
čtenář XY - 8.4.2006 > že by v tiché domácnosti kapala krev,válely se mrtvoly?nešlo by to ztvárnit lidsky a ne hororově?
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 6.4.2006 > nemam co dodat, zas ta rudá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > jeremy> včera mě to k tomu inspirovalo... byl to dá se říct podobný motiv, ale více ušitý horkou jehlou a výsledek měl být hlavně "estetický", bez nějakého vyřčeného "sociálního motivu", který jsem se do toho dnes v noci už snažila dát. ;) díky!
<reagovat 
 čtenář XY - 8.4.2006 > Mishka> že by v tiché domácnosti kapala krev,válely se mrtvoly?nešlo by to ztvárnit lidsky a ne hororově?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.4.2006 > čtenář> nejenže se neumí podepsat, léčí si komplexy a nic asi neumí, ale dokonce ani neuvažuje... domácí násilí a "lidsky"?!?! ;) pobavilo... a končím debaty s anonymním sráčem




<reagovat 
Regio (Občasný) - 8.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 8.4.2006 > já tě miluju čím dál víc...tohl je přesně něco pro mé chuťové buňky..prfktně provedené, jsi Paní Grafička...super nápad i název...dávám deset:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.4.2006 > mmiiaa> se úplně červenám a klopím zrak... díky to potěší!
<reagovat 
alieeen (Občasný) - 8.4.2006 > Krásné krásnéééé... moc se mi to líbí, jen tak dál.. Barvy super, neprehlédnutelné... perfektní.Jen tak dál
Body: 5
<reagovat 
Efča (Občasný) - 8.4.2006 > Super!Já se sice v grafice moc nevyznám,ale tohle se mi líbí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zajik (Občasný) - 8.4.2006 > hnusné
Body: 5
<reagovat 
jjaro (Občasný) - 9.4.2006 > Na můj vkus moc drastické,dá se to vyjádřit jemněji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jjaro (Občasný) - 9.4.2006 >
<reagovat 
Katarina (Občasný) - 9.4.2006 > dost to působí brutálně, ale někdy ta realita je bohužel taková
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 9.4.2006 >

úúúúúf

palfikšn s osmi milimetrama dohr

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 9.4.2006 > ufff tak k tomuhle nemám co říct... ty seš teda fakt divočina!!! Myšleno samozřejmě jen v tom nejlepším!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jjaro (Občasný) - 9.4.2006 > dá se to vyjádřit jemněji
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 6.4.2006 >

Hm... na me prilis drsny, venku je tak krasne a Ty vytvaris takove obludnosti.

Ocenuji napad i provedeni, vlastne je to dobry... ale ja na to dnes nejak nemam... :-(

Umim si to predstavit jako plakat proti domacimu nasili... vlastne je to hodne dobry...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Zuzzz> dekuji! od Tebe obzvlast...
myslenkou na socialni plakat proti domacimu nasili jsem byla inspirovana.. na takovem bienále grafického designu v Brne se vzdy nejvic tesim prave na sekci "socialni plakat"..

jinak ja na tom delala v noci a slunicka moc nebylo ;), ale i tak to na me nema zadny vliv... mela jsem super naladu, poustela si do rannich hodin muziku a do toho tvorila tohle ;) kdyz mam v sobe fakt temno, tak posledni co muzu a chci, je sedet u poce a tvorit neco takoveho ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.4.2006 > Mishka> Slo by to vytisknout ve formatu A2? Ty pouzite fotky asi nebudou Tvoje, vid? 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.4.2006 > Mishka> to je totiž přesnější - násilí, strach - tichá domácnost - prostě spolu nemluvěj  - nemusej si ubližovat
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.4.2006 > Zuzzz> co by jsi s tim chtela provadet?! ;) samozrejme na tisk pri A2 to neni ani nahodou, je to tak tesne A4

fotky jsou z free fotobank, k nekomercnimu pouziti bez problemu... na komerci bych se musela optat autora... je pouzitych asi 5 fotecek, ale jedna je nosna, ostatni by nepoznali ani sami autori, jak je z nich jen cast a zapasovana k nerozeznani :))
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.4.2006 > Mishka> 

Napadlo me, ze by mohlo byt dobre, zkusit to nabidnout nejake organizaci, ktera se venuje domacimu nasili.

Prijde mi to proste fakt dobry, je to pusobivy a kdyz uz jsi to udelala, tak by bylo dobry to nejak smysluplne vyuzit.

Dokazu si predstavit, jak to tu v takovych organizacich funguje. Nemaji moc penez na propagaci, takze sahnou po nejake levnejsi, ale min kvalitni reklamce

nebo po nejakem znamem a dopadne to tak, jak tady casto levnejsi reklama dopada... :-(

Tohle Tvoje dilko je drsny, ale zaroven pusobivy a je to presne ten profi komercni styl, kterej by nejaka takova organizace mohla zkousnout a zaroven by to mohlo zaujmou obycejneho konzumenta.

 

Tak a mas to... :-)

 

Tak co, zkusis to?!? 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.4.2006 > Zuzzz> tak posveceni litevske fotografky prislo vice nez rychle a bylo vice nez mile! :)

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.4.2006 > Mishka> Tak to je skvely, drzim vsechny palce... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.4.2006 > Zuzzz> :) diky! uz jsem zacla.. a misty nejvyssimi! ;)
http://www.amnesty.cz/svaw/

je to ale divne nekam psat, jestli jim nemuzes neco darovat.. ;))

dam vedet, jak to dopadne.. :)
dik za podporu a dodani odvahy! ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.4.2006 > Mishka> 

Nemas vubec zac, je to svou syrovosti opravdu pusobivy, tak by to mohlo trknout lidi na ulici a vyburcovat k zamysleni... a o to asi jde.

Snad se to podari a ja to jednou spatrim az pojedu v metru po eskalatoru a znovu me to oslovi... :-)

Uz se tesim a drzim palce! :-)


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.4.2006 > je to působivá řacha, ale nevim jestli stopro přesnej název - tichá domácnost je spíš ticho kerý exploduje zevnitř - todle mi spíš příde jako strach se vyjádřit, všude možně (i když taky v tý tichý domácnosti, aby třeba nedošlo quýbuchu...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Luk Malér> já schválně dala název "Tichá domácnost", která se běžněji používá v jiné souvislosti... ale viděl jsi někdy nějaký dokument o těch butých ženách? mluvil jsi někdy s některou? To "ticho", které je když přichází on domů a ty se bojíš, co bude.. to ticho po tom, co ji zmlátí.. to ticho, které si ona nedovolí prolomit tím, že by se někomu svěřila... název vždycky dost promýšlím, tajže si za ním stojím ;) původně jsem uvažovala o názvu Domácí mlčení jako nástin názvu Domácímu násilí, ale nakonec jsem to vymyslela lépe! ;) Díky!
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 10.4.2006 > Luk Malér> Navíc, tohle mi sedne spíš k tomu psychickýmu týrání, které do domácího násilí patří, ale není vidět a ¨mlčení, ze strany agresora je velice působivá likvidace...takže ženská je pak za hysterku, dyť von jí vlastně nebije, že jo....
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.4.2006 > Mishka> právě že sem viděl pár dokumentíků a vim co je tichá domácnost (bez nássilí) z vlastní zkušenosti. Proto ta poznámka. A co název:"Hrozně tichá domácnost"?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.4.2006 > hajka> jasněěěěěěě, psychický násilí je stejný, já tichou domácnost chápu tak, že jeden něco provede a druhej s nim nemluví, nebo se naserou vzájemně, toť vše. Mě se to líbí, jen název mi k tomu nesed, Toť vsjo.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Luk Malér> jasně, jsem ráda za názor, jen jsem osobně s názvem dost spokojená a schválně nebyl tak jednoznačný ala třeba "Domácí násilí", ale jemnější a lehce k zamyšlení... i kdyžm ito přišl ojasný.. krvavá "zavřená" pusa, protože o tom, že Tě chlap bije, se prostě nemluví (ze strachu, studu...)
<reagovat 
Sway (Občasný) - 10.4.2006 > Krásné, tajemné...
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 11.4.2006 > zip modrá a červená to pro mě dělá zajímavýjm, hlavně mi to připomíná gigera co se týče právě téhle kombinace, supr
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 11.4.2006 > to mě děsí... .o )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.4.2006 > gongey> to jsem rada! ;)) dik!
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2006 > :(
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2006 > :(
<reagovat 
čtenář Leds - 12.4.2006 > Na problémy se má poukazovat, ale né je prohlubovat. Možná máš tu potřebu. Nic ve zlém, je to názor.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
kayman (Občasný) - 13.4.2006 > och to je sado
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > kayman> Díky Williame B.! ;)
<reagovat 
čtenář morf - 14.4.2006 > Desive...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 17.4.2006 > to je takové reklamní, "angažované" umění...
<reagovat 
 jjaro (Občasný) - 9.4.2006 >
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter