Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Královna z hlubin
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 10.4.2006 (09:58:26)

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Hrdý (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> to se mi líbí víc

skopec

to mě jen tak napadlo
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Nemocný> ano, skopec ona je, ale nechtela jsem takovyhle "pekelny" motiv.. :)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 12.4.2006 > Mishka> ...a taks ji utopila:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.4.2006 > Nemocný> :)) tak! ;) jak by řekla má maminka "Jak zaslužila..!" (=když si to zasloužila) ;)
<reagovat 
Katarina (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Katarina (Občasný) - 12.4.2006 >
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 12.4.2006 >

Teda timhle jsi me docela dostala... tohle opravdu nemusim.

Je to kyc (hlavne ty sneci ulity) a navic mi to prijde fakt hnusny, pusobi to na me depresivne... ty prazdne dulky misto oci... ze by Verunka oslepla?

A proc ji proboha z hlavy vyrusta ulita-spirala... to jako ze ma v hlave chaos?

Prijde mi to fakt morbidni, vypada to jak mrtvola pod vodou, kterou oziraj sneci... a to je na me nejak moc.

 

Rika se, ze do obrazu clovek projektuje sam sebe, a dokonce existuje rozbor kresby jako diagnosticka metoda... ucili nas na skole z detske kresby rozpoznat dusevni stavy, mam to vyzkouseny na sobe a funguje to, fakt zajimavy.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Zuzzz> :)) diky! pobavilo i vystrasilo :)
nazor/pohled dobrej...

ano, vim, pro me taky kyc... taky jsem to avizovala predem... neni to taky tak moc dle meho gusta, ale vim, ze daleko vice lidi da prednost tomuhle pred temi mymi beznymi morbidkami.. jsem si to aspon otestovala... ;)

slibuju, ze ted uz jen zase klasicke morbidky ;)
(uzjich par zase mam... jen postupne uverejnovat ;))

k tomu dusevnimu stavu... covece ja mam delsi dobu tak vybornou naladu, jsem plna optimismu, energie i chuti a potreby tvorit.. a stejne ze me lezou temny veci... a ja se muzu citit happy...

uz jsme se o tom bavily... me se libi temne/tezke/vazne veci.. ve filmu, muzice, grafice... druzi reknou, ze je to depka a nemuzou na to koukat ci to poslouchat a pro me je to treba jen prijemna melancholie... tak mam bubaky v sobe ja ci oni?! ;)

mam pocit, ze temne veci vytahuji z lidi vice emoci, vice je to nuti premyslet, dele jim to lezi v zaludku... a to se mi libi!



<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> To je na delsi pokec, ale jestli mas chut a nechce se ti jeste spat tak se pripoj na ICQ... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Zuzzz> moc se omlouvam, zrovna jsem se na ICQ rozloucila a vypla.. zacinam mit zase horecku a bolehlav, tak to balim...

promin, kdykoliv jindy a velmi rada!
ted jdu zalehnout a dokoukam 12 opic ;)

brou noooc
<reagovat 
cigy (Občasný) - 10.4.2006 > >Mishka>Jo to sa hodi tiez ale predsa len tam bola spojitost s vodou,takze obe:)Preco odmietas vidiet skvely film?:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> dle traileru se mi to zdalo na me "moc"... je pravda, ze v dobe, kdy to bezelo v kinech, jsem odmitala i nemeckou kriminalku v bedne, pac mi nahanela strach... mozna bych tu Celu uz dnes zkousla...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> myslím, že bys Celu zvládla (ohledně Pátku třináctýho apod. máme, koukám, asi podobnej vkus, bysem se ho netknul ani v těžký opilosti, se takovejchhle kusů ani neděsim, jako se mně spíš prostě hnusej) - vona teda má příběh banální, finále nefunkční a kdesi cosi, ale některý scény jsou fakt pastva pro oči, díky nim aj možu doporučit
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.4.2006 > Leatherface> tak díky, asi ji brzo dám! ;)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 13.4.2006 > jak reklama na minerálku... nelíbí kompozice(bubliny z amonita v popředí versus obličej v zádu)

a nesedne mi tam ani typ obličeje..asi tím že pro podvodního člověka bych si představoval nějaký hydrodynamičtější obličej..třeba trojúhelníkovitý, nebo ostře řezaný nos...je to dost neutrální obličej aj výraz a to vadí
Body: 4
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.4.2006 > líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter