|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Nedělní úlet
Vše začalo nevinně tehdy jednou v neděli , měsíce června. Ten den byl nudný jako každý neděle roku , proto jsem si řekl že někam vyrazím do přírody abych zahnal tu nesnesitelnou nudu . Sbalil jsem se a pomalu vyrazil . Cestou jsem zahlídl pár krásných děvčat . Jak kolem mne prošli otočil jsem se zrovna ,když té jedné upadl mobilní telefon na zem . Měla krásnou , krátkou , kostkovanou sukýnku a hladké opálené nohy. Jak se ohýbala pro telefon vyšpulila zadeček a ukázala na mě krásnou oholenou kundičku . Bylo to něco nepopsatelného až mi něco říkalo že tohle musím proste mít . Nenápadně jsem se otočil a šel dál . Jen co ušly kousek mě napadlo že je musím sledovat kam si vykračujou . A rychle za nima ! Držel jsem si náskok aby mně neviděli jinak by vše skončilo na začátku . Po chvilce dorazili k lesu kde se nacházela dřevěná chatka . Už mi bylo vše jasný že tento den bude ještě hodně zajímavý . Přišli tam , když se patrně rozjížděla párty . Řekl jsem si : Musím se tam dostat za každou cenu !! Vylezl som z křoví a šel se podívat blíž , když v tom na mě jakýsi dívčí hlas zvolal : Heej ty tam pojď se taky bavit ! Neváhal jsem ani minutu a vstoupil na starých dřevěných dveří .
K překvapení mému viděl jsem samý krásny buchtičky v bikinkách a plavkách .
Hudba hrála poměrně dost nahlas ale mě to vůbec nevadilo jelikož hrály moc hezký písničky a všude kolem byly stvoření samotné Afrodity . Neostýchal jsem se a nalil si sklenku vína a šel se podívat na ostatní bohyně . Kráčel jsem po schodech nahoru do dalších místností . Otevřel 1 dveře , kdy byla moc překrásná ložnice hned jsem si jí vyzkoušel jaký by to v ní bylo s nějakou krásnou ženou . Šel jsem tedy dál a narazil na koupelnu s WC . Koupelna byla zdobena býlími dlaždičkami , vana ta byla velká a obsahovala také masážní vířivku . Po chvilce koukání na mě přišlo močení . Zašel jsem na záchod a vykonal potřebu ,zrovna když jsem ji ukončoval přišla do koupelny ta dívka , které spadl telefon na zem . Spláchl jsem a otočil se na ní . Měla moc krásný modrý oči jako křišťálová studánka , postavu jako modelka , prsa měla velikosti 4 a bylo jí na ně vidět do jejího výstřihu . Boky měla takové jaké jsem si vždy na ženě představoval . Její opálené nohy mne už vzrušovali již od začátku co jsem jí viděl . Měla je jako dvě ještěrky co sebou pořád všelijak hýbali . Oslovila mě : Ahoj brouku copak tu děláš ?? Bez váhání jsem ji odpověděl : ahoj byl jsem se vyčůrat . Najednou něco řekla co bych vůbec nečekal : Víš jak jsem se ohýbala pro ten telefon všimla jsem si že se mi koukáš na mojí kundičku ...
Celý jsem zdřevěněl a nevěděl co říct a ona hned : Líbilo se ti to co ? A já řekl : No nebyl to špatný pohled . Po chvilce mlčení řekla : Jsem nadrbaná a chtěla bych to s tebou dělat jelikož se mi moc líbíš a začala se ke mně blížit čím dál tím blíž a začali jsme se jemně líbat na rtech . Byla celá vášnivá a já také . Začal jsem jí hladit po jejích kaštanových vlasech , které byly jemné jako hedvábí a jemně jí líbal na oušku . Trochu se pousmála a jemně mě kousla do krku . Začaly jsme se pomalu svlékat oba zhruba stejně a líbaly jsme se jako o závod . Sundaly jsme si pouze trička a kalhoty . Po chvilce jsem jí začal sundávat podprsenku a něžně jsem ji začal cucat bradavky a následně celé její ňadra , začalo se jí to líbit jelikož potichu vzdychala . Opatrnými pohyby jsem jí hladil na bříšku a hrál si s jejím piercinkem , který měla v pupíku . Sjížděl bych níž a níž ale zastavila mě a přitiskla se ke mně a začali jsme se opět vášnivě líbat , načež po ani ne několika sekundách mi začala nenápadně šahat mezi můj rozkrok . Cítil jsem čím dál tím víc vzrušenosti v sobě . Začal jsem jí pomalinku stahovat její krásné modré tanga které měla zařízlé v zadečku . Neodolal jsem a začal jé jemně lízat její vlhkou kundičku . Začala poměrně hlasitě vzdychat a já mírně přidal na tempu . Ten můj byl celý v pozoru že mi málem udělal díru do trenek . Po chvíli lízání kundičky jsem přestal a ona mi začala stahovat mé trenýrky . Odhodila je celkem daleko a začala mi lízat moje kulky . Bylo to moc příjemné jelikož to mělo osvěžující efekt , protože ten den bylo opravdu velké horko . Po krásném lízání se pustila do mého penisu . Začala od špičky , kterou jemně masírovala svým jazykem . Po jazýčkové masáži se pustila do kouření . Kouření bylo velice intenzivní a láskyplné , po chvíli se zvedla a přitiskla se ke mne dala mi pusu a tiše řekla : Pojď za mnou ... Zavedla mne do pokoje , kde při vstupu do něj mi do nosu praštila vůně , kterou se ona bohyně navoněla .Vešel jsem a otevřel oči a na posteli ležela připravená jen a jen na mne . Klekl jsem si k posteli a kouknul se jí do očí . Její oči vyzařovaly přímo extrémní vzrušení , nečekal jsem na nic a lehl si vedle ní . Mrštným pohybem jsem se přesunul na ní a řekla krásným hlasem : šukej mě divochu . Zasunul jsem svůj úd a začal jí šoustat . Její vzdychy byly tiché ale jak jsem přidával na tempu byla čím dál tím žhavější a vzdychání bylo intenzivnější . Vyzkoušeli jsme přes 10.poloh a všechny se nám oběma moc líbili . Po 20 minutách procítěného sexu jsem vytáhl svůj penis a vystříkal se jí na bříško . Po 2.minutách se zvedla a odešla do koupelny . Nedalo mi to a šel jsem za ní . Když jsem vešel do koupelny už byla naložená ve vaně a povídá : Kdepak se mi touláš miláčku ? Vlezl jsem si k ní jelikož to byla vana větších rozměrů což se v chatách moc nevidí . Vzal jsem žínku a začal jí umývat záda . Její pleť byla krásně hladká a opálená . Když jsem jí chtěl umýt zepředu zastavila mne a začala mě líbat a dotýkat se mého penisu . Oba jsme začaly opět souložit . Zvolily jsme si polohu na koníčka a vypustily vypustili vaně . Houpala se na mě a hlasitě vzdychala a já též .
Uměla skvěle šoustat , její pohyby na mě byly velice vymakané a procítěné . Přidala na tempu a já si všiml že pomalu dostává orgasmus a po chvíli se skutečně udělala . Po sexu ve vaně jsme šli do sprchového koutu a vysprchovaly se . Po sprše jsem šli oba si lehnout do postele , kde po pár minutách oba usnuly . Vzbudil jsem se kolem večerních hodin a vedle sebe našel vzkaz kde stálo : Byl jsi skvělý , nikdy na to nezapomenu . Pod vzkazem mi napsala své číslo na mobil . Oblékl jsem se a odešel v klidu dolů . Všichni spaly a tak otevřel jsem dveře a odešel domů . Nikdy víc už nespatřil její krásný úsměv a křišťálové oči .
|
|
|