Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Mračna
Autor: Bo.Nie (Občasný) - publikováno 11.6.2006 (01:25:46)


 Janahe (Občasný) - 11.6.2006 > Estel> 

Dobrá, u tebe to dělat nebudu. Ale myslím si, že většina autorů sem dává fotky proto, aby se něco dověděla, jinak bychom mohli skutečně jen bodovat, jako to dělá  trew, a ještě tak, aby hodnotící neviděl předem, jak hodnotili ostatní, protože i tím by byl ovlivněn. Natož když někdo řekne bez obalu, že tam jsou nějaké chyby. Když se máš vyjádřit k fotce a lze to, co máš na mysli, ukázat, tak si myslím, že je to lepší než dlouhý odstavec. A mě teda zajímají i příspěvky druhých, i to,  co si o nich myslí ostatní. Galerie přece není soutěž, nemusíš se snažit, aby si diváci nevšimli nedostatků a dali co nejvíc bodů, ostatně podívej se, jak lidi bodují čím dál méně. Za chvíli tu budou jen fotky předváděné za všeobecného mlčení. Ale mně bodování  moc nestačí, pro mě není informací jeden bod, jak to dělá trew, pro mě je informací: nezajímavé/nechápu/mizerná kvalita/mizerný námět/jsou tam ty a ty chyby. A nejhorší je mlčení.

Když vidím fotku, ze které by se podle mého dalo něco udělat, tak mi to nedá. Ale nikdo netvrdí, že mám patent na pravdu. A když se někdo náhodou obtěžuje s nějakou mou fotkou, jsem jen ráda. 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter