Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodina z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (18:34:53)
další v kolekci>


 Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Prokletí> s prvním odstavcem naprosto nesouhlasím, ale teď obhajujeme každý to své a nehnem se. ten, kdo má představu, že ty mašinky a Photoshop plivou hotová dílka v nich nikdy nemohl nic pořádného vytvoři (ba ani zkusit), jinak by věděl, že to není o několikrát zmiňovaném zmáčknutí filtru (se podívej, jak jsou hodnoceny a jak vypadají grafiky, co tady lidi takto zkoušeli). upřímně si myslím, že kecáš a nic fakt solidního z Photoshopu vytvořeno nemáš, protože jsi zatím mačkal jen ty filtry, to taky odpovídá popření toho času práce na tom pozadí.
pořád je to o nápadu a o co nejlepším jeho zpracování a to zabere hodiny, občas i dny... ale opět o čase to není. taky máš asi ty své stromečky namalované za minutu a vypadají lépe než daleko delší práce na budce.
Já ve Photoshopu poslední dobou většinu dělám virtuálními štětci přes tablet... ano, krok zpět je možný, ale... nápad ani zajímavý výsledek Ti to samo o sobě nedá!

"S trochou práce může na Photoshopu "umění" dělat každej, to mě žere"
To je opravdu věta naprosto neznalého. Naopak se dnes díky počítačové grafice lidi tady posíraj z každého nepěkného tahu uhlem atd... Za roky, co se tomu věnuju, jsem opravdu toho viděla hodně a věř, že tak jako na papíře nevytvoříš bez nápadu a zvládnuté techniky nic extra, to samé v poči. Znám lidi, kteří se tak moc léta snaží, makají na sobě, zkouší, zkouší v oom PS, kupují digiartové časáky, chodí na výstavy, tak rádi by... a je jim to k h*vnu.. nejde jim to, není to ono a druzí to umí daleko lépe. Tak jako ve všech oborech. Nic není zadarmo a málo je vyvolených.

"když se na ni dívám, připadá mi jako ruční - zjištění, že ne, mě mate.." - ideální! co víc si může autor přát! je důležité aby divák věděl jak přesně bylo tvořeno?! není kouzlo v tom, že nevíš a tápeš jestli papír či poč?! zvlášť, když to není tak důležitý?! ;)

no, uzavřu to.. neshodnem se, Tvé názory mi přijdou předpojaté a bez zkušeností v tom, o čem tak zasvěceně mluvíš... ale je to názor a holt je Tvůj a Tvůj zůstane.

brou noc, balím to
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 (4) 5 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter