|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kelly (Občasný) - 22.8.2006 > ztratila> Dík, to už je lepší :o) smůla, že jsem poslední dobou nečetla ani Tkalce, ani Skácela - tak už jsem to mohla opsat snad jen od toho egila nebo od koho ;o)
S rytmem lze souhlasit... s náladou - fakt nevím... jestli ono to třeba nakonec "folkový" být nemělo, pokud bysme se dopátraly toho, co je folk pro mě a co pro tebe. S tím, že tě to neoslovuje, se smířím... ale s Honzou, s Honzou fakt nee!!! :o))
(fakt je, když nad tím teď tak přemýšlím, kde se ta celá nálada vzala, že mi do těch balónů švagr pouštěl Cohena - že by zdroj nákazy pocházel odtud???)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blondýna (Občasný) - 24.8.2006 > přemýšlím, co tomu chybí.
dar vypravěče.
mmch... nedávno jsem jela na kole a zvedl se vítr, takový ten velký, teplý letní vítr před bouřkou a vysoká tráva u silnice najednou byla jako baletka. nakláněla se zprava doleva, zepředu dozadu, opisovala kruhy, polehávala, aby zase hned vstala, natahovala ruce a topoly se po ní opičily. také se se všelijak umně nakrucovaly v bocích jako indická tanečnice a díky tomu větru ukázovaly svoje listy zespodu, listy, které jsou shora temně zelené, byly dole bělavé a stříbřitě se leskly jako vlasy babiček a dědečků. a já přišla na to, že to všechno kolem na mě vlastně mluví svojí řečí. abych se jako podívala a viděla a vnímala to, že když topol ukáže a tráva dá najevo, že bych zkrátka měla vědět něco o pomíjivosti a znovuzrození. i bez řečí.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Emmet_RAY (Stálý) - 30.8.2006 > zkrveživ> jasně, jenže, když už jsi zmínil mne, nikdo z té malé skupinky lidí z Totemu, se kterýma jsem se setkal (a podtrhuji, že pravidělně jsem se akorát kdysi vídával s kalais, jinak s nikým) nepocházel z mého prostředí, nic o něm nevěděl, neměl tedy ani tucha o tom, s kým zrovna šukám, s kým zrovna chlastám a s kým zrovna chodím - vědět mohli pouze to, co jsem jim řekl
a já říkám pouze to, co mi nevadí, aby se šířilo ;-)
ad Allen - to už člověk nemůže vysvětlovat takto, co tím myslel, aniž by člověk místo toho začal rozebírat Allena?
| | | <reagovat |
|