Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhodnutí
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 22.8.2006 (10:33:12)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 22.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Franta F. - 22.8.2006 > Kdyby ta klikatá cestička byla výraznější tak OK. I když... proč je zaostřeno zhruba metr za holčinu?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > čtenář> pokud je zaostřeno metr za holčinu, tak o tom nevím a proto ani nevím proč. a vůbec, kdyby v nebi byly ryby, že jo, jak se říká. :-)
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 22.8.2006 > hermite :o))) mi se líbí obzvlášt jak je vyfiknutá :o) působí to na mě, moc
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 22.8.2006 > normálně by mi asi vadila šedivost, ale tady je to tak nějak příjemné, líbí se mi ta atmosféra
Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 22.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
ovčácký_průkaz (Občasný) - 22.8.2006 > tyjo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 22.8.2006 > Šedivá varianta přihlouplých fotek MPospa. Nebo jenom nemám rád děcka.
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> Myslím, že ne. Je to jinej styl.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> Za takovouhle kritiku fakt dík.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.8.2006 > Strážce_majáku> Obsah a metoda mi přijde podobná, děvče brouzdá polem a dá se tomu patetický název. Jestli je to šedivé a mázlé nebo přeostřené a barevné je jedno, to je jen forma. Zvláštní, teď koukám, že i techniku používají obdobnou.

Co je obsahem fotky? Máme tu bylinózní lán, tedy širý lán, patrně i rodný. Tím prostupuje dívka, to máme jakési snad mládí či co. Dívka, naznačuje název, stojí před rozhodnutím. Vlevo, vpravo, doprostřed? Och! Jak sošné, jak teatrální! Vše zakrývá nyvý ranní opar, protože příroda je mocná čarodějka. Dohromady nám fotografie sděluje závažnou skutečnost, že rozhodnutí.

Ode mne ohavný cynismus, ale já v tom fakt nic jiného nevidím. Možná kdyby to nemělo tak děsný název, že bych si jen řekl "hm", ale co je moc, to je moc.

Si to tak neber, mám asi jenom špatnou náladu.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> 

Líp bych to sám nenapsal. Ještě by se dalo doplnit že jde o rurální kýč, útočícící na city osvědčenými prostředky pod roušku předestření tzv. velkého existenciálního tématu, v tomto případě Prvního Svobodného Kroku.

My, kluci a holky z venkovských lánů halt nic jinýho neumíme.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.8.2006 > hermit> Hehe. Shrnuto: Rurální pseudoexistenciální eklektično.

Teď ale koukám na tvé ostatní fotky a nestačím se divit. Myslel jsem, že tohle je úlet, ale ty fotíš samé takové věci! Třeba "Světlo zítřků", to je šílené, to už přece nikdo nemůže myslet vážně. Je to celé rafinovaná recese a já jsem ten bulík, co naletěl.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> Přesto myslím, že v pubu u pípy bychom se z oka do oka domluvili na zásadách pravého umění lépěji. Tvý věci se mi většinou líbí. Jsa bytost velkomyslná odpouštím ti tvé příkrosti.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> Koukám, že jsem tě přecenil. Není to recese a ty jsi přece jenom asi trochu přejedenej bulík. :-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.8.2006 > obrázek jo, název ne
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 22.8.2006 > ariel> 

nojo, von ten název je takovej odpudivej. :-)

dík.


<reagovat 
Květoslav Polínko (Občasný) - 22.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 23.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.8.2006 > má svatozář... myslím, že vůbec o nic nejde...
Doporučil 
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 24.8.2006 > pořezaná_sluncem> 

nejde. právěže nejde.

je to jen malý dětský rozhodnutí jít na konec toho pole.

dík.


<reagovat 
protěž (Občasný) - 24.8.2006 > Líbí hodně
<reagovat 
Regio (Občasný) - 9.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter