Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Přístavní z kolekce FŽN06
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.9.2006 (12:37:51)
další v kolekci>


 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > Mishka> 

Jste oba vedle... samozrejme, ze je to krasny... Ale neco jineho je realita a priroda sama a neco jineho je to vyfotit. Priroda neni nikdy sama o sobe kycovita a cloveka samozrejme dojima a vyvolavam v nem nejruznejsi emoce... miluju prirodu, obdivuju jeji krasy a rozplyvam se nad zapadem slunce (vychod bohuzel nestiham :-)...

Ale ja od veci tady, cekam asi neco vic... ze mi ukazou neco, ceho jsem si nikdy driv nevsimla... neco co je jaksi "za realitou", neco co je dal, nez jsem treba ja schopna dohlednout...

Nekolik lidi mi ukazovalo fotky z letosni dovolene a snad vsichni tam meli nadherne zapady slunce... jasne, proc ne, at si je foti... klidne si to fot i ty, ale co od nas tady cekas? Ze pred tim padneme na zadek v neme uzasu?

Ty prece vis, ze je to krasny... ale co nam tim chces rict? Tohle prece zname vsichni...


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zuzzz
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter