Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
den jednoho pocitu
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 5.9.2006 (11:23:01)

ráno: Králův tvar plaše obtékám jako dívka, která nahnula se

ještě nevdaná nad svůj odraz ve vodní hladině.

 

večer: Teď kosti cítím tát a dívám se na ně až z koruny.

Pane míz, po hřebíčku a skořici

na pavím trůnu s falešným životopisem v hermelínovém plášti

ještě se stopami krve.



Poznámky k tomuto příspěvku
miruna (Občasný) - 5.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 5.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.9.2006 > Pro mne trochu komplikované, ale zajímavé, a též hudební ...
Body: 5
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Děkuji. Inspirativní! (Trochu bych však upravila verše, asi je více rozdělila...)
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 5.9.2006 > pocitově ano.zpracováním už ne.ráno mě absolutně nezaujalo.není tam nic originálního, nic co by mě nutilo si to přečíst ještě jednou.Večer už je lepší i když ty kosti,hřebíček, skořice ... celkem "jeté" ale poskládané dobře do celku ... první část tedy za 2 a druhá za 4 ...
Body: 3
<reagovat 
macho (Občasný) - 6.9.2006 > Tohle jsi snad nepsala ty....
Body: 3
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.9.2006 > macho> napsala! - a jsem na to hrdá:) - ale je fakt, že je to spíš ve stylu mých dalších alternicků - 2.Veroniky a bidýlka 2.Veroniky
<reagovat 
 macho (Občasný) - 6.9.2006 > ..........> 

Klidně buď hrdá :-)) jen neztrácej soudnost, u tebe by mě to mrzelo . Moje námitka nepatří ani tak myšlence básně, ale spíš technickému zpracování, které tu myšlenku pro mne spíše dusí a já vím když tě čtu, že to umíš rozjet :-)).

Ahoj


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.9.2006 > macho> rozjet jsem to tady nemohla, protože je to o vellitelce Písmáka - a to by mě blokla IP adresu už za tohle:))
<reagovat 
 macho (Občasný) - 6.9.2006 > ..........> 

K čemu ty obavy, o nízké a malicherné si my, velikáni poezie, přece otíráme boty

Odpusť mou ješitnost :-))


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.9.2006 > macho> oprav si na " "Ty velikánka a já blížícíse k velikosti" - a odpustím Ti:)
<reagovat 
 macho (Občasný) - 6.9.2006 > ..........> A pak že jsou ješitní jen chlapi  
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 6.9.2006 > macho> já jsem moc a baví mě to:) 
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 15.9.2006 > na pavím trůnu s falešným životopisem v hermelínovém plášti
ještě se stopami krve.

Jo, to na ní sedne, na děvečku z velkostatku páně Lobkovitze
(včera mi smázla tři kritiky na písmoni včetně téhle:
12.09.2006 13:57:40 V

Mno, čtu to zděs po návratu z Oráklího kurzíku Ladění a optimalizace databáze.. doporučil bych partitioning tabulek po rocích a ještě několik dalších.., ale což, nejlepší by bylo nechat starý písmák coby vymřelý druh k náhledu, čo bolo to bolo, včetně starého Oldova kabátku, a díla od minulé zimy rozbalit v novém serveru s novým názvem, co třeba Velliký Literární akademák? či tak něco? Ne to není provokace. Vždyť co zbylo z Písmáka? Jen jméno domény, autoři kteří se již nepřihlašují, a hafo staré tvorby a kritik pošramocené stěhováním (otazníky místo uvozovek v próze) a trosky pošty.

My, kteří máme zkušenosti se sebevraždami autorů, cenzurou adminů a blokováním si vše ihned kopírujeme k sobě a průběžně vypalujeme. Někdy to možná zveřejníme, pro dějiny a budoucnost. Možná..


Je velmi nefér všem těm lidem, kteří naň od jeho počátku zavítali a zanechali zde kus svého já, své práce, smazat jejich minulost. Díla, kritiky, poštu, kluby.. Vždyť celý Písmoň se, když přišlo na věc, vešel na několika dévédéčkách do dámské kabelky.

I v jistých klubech je spousta mravenčí kutavé dlouholeté kritické práce těch, kterým bylo upřeno redaktorství, a teď vše smazatjen pro to, protože to někdo, kdo to zde chce ovládat, nezvládá?

Vihara netřeba mazat, Vihar je stín



<reagovat 
 .......... (Občasný) - 15.9.2006 > Vihar> :) já jsem již byla odstavena zcela od Písmoního prsu:))
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 18.9.2006 > yes
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter