Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu [nefoto]
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 8.9.2006 (00:02:56)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                              

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 8.9.2006 > Ógyst Pisoár má konkurenci!!!! ;o)))
m.
<reagovat 
RD (Občasný) - 8.9.2006 > Jakej to mas makro-objektiv?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> 

Co to je? Copak já vím? Jakej je, takovej je, stejně s ním nic nenadělám, tak ho nezkoumám.

Tady si počti: http://www.digineff.cz/fotaky/02/nikon4500/nikon4500.html


<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.9.2006 > Janahe> Tos fotila timdlenc???????? To te teda obdivuju!!!!!!!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> 

Chce to pochopitelně pevnou vůli :)

 


<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 8.9.2006 > Trošku mi dělá problém ten pruh světla, ale jinak dobré.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2006 > spíš bych řekl že je to jedna z tvých normálních fotek co sem dáváš ale jako nefoto?
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 8.9.2006 > dobré
<reagovat 
reny (Občasný) - 8.9.2006 > mne to pripomina zimu:-)))) tie čiapočky:-)))
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 8.9.2006 > *
Body: 5
<reagovat 
Občasný (Občasný) - 8.9.2006 > Todle je na Nefoto moc formální.
<reagovat 
RD (Občasný) - 10.9.2006 > Mila Janahe,

prohledl jsem si i jine Tve fotografie a ziskal jsem k Tobe nebetycnou uctu, obzvblaste kdyz si uvedomim, jakou krabickou na siti to vlastne vsechno fotis.

Mas cit, talent, umis obstojne remeslo - a ted se bezhlave vrhas do Nefota. Uznavaje svobodu a vnitrni integritu osobnosti Te nechci od niceho zrazovat, takze se omezim jenom na par dobre minenych rad.

Pokud to nevis, tak jak poradatele, tak porota jsou bandou avantgardich zraloku, kteri pozvykaji a vyplivnou vse, co se jim nehodi do kramu, bez ohledu na imanentni kvalitu dila. Pamatuj, ze premisy urcuji oni, ne Ty.

Pokud chces uspet, musis se co nejvice priblizit jejich pojeti. Nejlepsi asi bude vzit hovno (vlastni nebo cizi - on to stejne nikdo nepozna), vyfotit ho Tvym skvelym a nenapodobitelnym stylem a nazvat fotku treba «Merda di Artista», pripadne pouzij Tvych znalosti nemciny abys to jeste pritvdila. Taky bys v Photoshopu mohla nad objektem pridat nezny romanticky kouricek - jakoze «really fresh».

Jako hudbu do pozadi bych doporucoval Chamber Concerto, Opus 8, od Albana Berga.

Pote co se umistis na Prvem Miste Ti (za flasku Zweilgetrebe) napisu do katalogu dvoustrankovy blabol o metafysice zobrazeneho objektu a jeho dialektickem pusobeni na eticke vnimani libidosni sfery se zvastnim prihledem na musculus gluteus maximus. Zarucuji, ze to bude ve spravnem kuratorsko/kunsthistorickem zargonu - mam na to i bumagu. (Samozrejme pokud na to nemas nekoho zdatnejsiho.)

Jestli se Ti to zda moc eklhaft, tak muzes navrh predat kolegovi muzskeho rodu, dle Tveho vyberu. V zadnem pripade toto nezverejnuj, nebo Ti to okamzite nekdo ukradne. Prece vis, jak jsou lidi slavychtivi.

Srdecne zdravi
Radek Doupovec

P.S. Ze to nebni myslenka puvodni nevadi, porota pramen urcite nezna.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> 

Milý doupovče, já vlastně ani tak moc uspět nechci, jelikož coby avantgardní žralok hodlám navrhnout ostatním spolužralokům, aby vítězům  jakožto nejvhodnější necena byla udělena přiměřená pokuta.

Jinak jedno cizí hovno bych měla - jestlipak by vyhovovalo? Je dost něžné?

 

 

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> Co ses to za zraloka, kdyz predem odrazujes nefotoumelce od ucasti. Soutez prece neni vyhlasena pro ekonomicke masochisty. Todlencto hovno stoji za prd, fotka je dobra. Od vcerejska planuji svou ucast coby Nefotograf, ale ted si to budu muset jeste jednou promyslet. Napred budu muset zkontrolovat penezenku a zeptat se zeny.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> 

Na pár pokut už máme materiálu dost, kdo to sem má pořád vkládat. Kromě toho bys měl vědět, že pravého nefotoumělce stále k jezeru cos nutí, nic doma, nic mu po chuti, a tedy ani nějaké restrikce ho od netvorby neodradí. Jen ubyde těch, co se účastní ze zištných důvodů. Možná kdybychom pohrozili  kriminálem, ještě by se  úroveň příspěvků zlepšila.

Ženy se rozhodně zeptej, vůbec bych byla pro to, aby soutěžící mužského pohlaví nějak dokládali, že jejich manželka souhlasí (u neženatých pak maminka).


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> Ono je treba priznat, ze jsem nepredstavitelne zistny clovek. Pod restrikcemi bych si radeji predstavoval metafysicke utrpeni, odcizeni, existencialni uzkost nebo tvurci muka. Coby zena bys mela chapat, ze to co mi zena necha, staci tak tak na lepidlo, nerkuli na pokuty. Kdyby se treba naskytla moznot tu pokutu splacet, mohl bych mou ucast jeste jednou vazne zvazit.

Ve vezeni jsem uz byl, takze neva. Furt lepsi nez prachy.

Zeny jsem se (dle Tve rady) zeptal a dala mi takove nejake polosvoleni. Pristi tyden pry dostanem penize za jeden vetsi kseft. Ale okamzite zalovila ve svem pocitaci a vylovila nekolik skandalne spatnych fotek nasich deti - no proste Nefotky k zulibani. Diku Tobe jsem se najednou ocitl v temer neresitelnem konfliktu zajmu. Takze nakonec mam dojem, ze k tomu ombudsmanovi budu muset jit ja, kdyz sam jsem Te od toho usetril. Pokud zavedes pravidlo o manzelovi a tatinkovi, tak jsem ochoten si to jeste rozmyslet.
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 12.9.2006 > pekně zaostřeno :)
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 27.11.2006 > :(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter