Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční chodec
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 9.9.2006 (11:21:55)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 9.9.2006 > akryl na papíru... první verze originál, další dvě softwarové hrátky s barvami
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > Ta první je skvělá
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> děkuju, to mě moc těší, zvlášť, když se líbí nejvíc originální barvy :)
<reagovat 
RD (Občasný) - 9.9.2006 > Tu prvni bych strelil do nejake galerie v Parizske, tu druhou Zelenym a tu treti Paroubkovi. Pak bych jeste jednou otevrel ve Photoshopu tu prvni, dal bych Hue/Saturation, Hue -125 - a tu bych strelil ODS.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> :))) dík za tipy!
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 9.9.2006 > náhled vypadal skvěle....barevně by u mě tentokrát vyhrála asi prostřední.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.9.2006 > Najviac páči prvá..malo by sa mi to páčiť, ale ruší ma tieň postavy-ako farebne, tak prevedením..
Inak náladovo fajn a po "maniodepresii" asi nejlepšia:))
<reagovat 
galoo (Občasný) - 9.9.2006 > mne to prijde takove umelohmotnomrtve, bez atmosky, ty barvy to nevytahnou, ale malujes moc moc hezky. fakt moc.
<reagovat 
kalotka (Občasný) - 9.9.2006 > určitě ta první...ale aj ta druhá...
Body: 4
<reagovat 
Regio (Občasný) - 9.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 9.9.2006 > mně ta první, páč je tam ta postava tak nějak nejvýraznější:)
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 9.9.2006 > nemalba? 2-3
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 9.9.2006 > Me ani jedna, opet mi to prijde o nicem... ale maluj dal, treba z toho casem neco bude... :-)
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.9.2006 > Fajn nápad. Pokud se tedy nejedná o kouzlo nechtěného.
Body: 5
<reagovat 
JJJJJARO (Občasný) - 10.9.2006 > První docela dobrá.I společně na zdi by působily.
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 10.9.2006 > nakonec vypadá nejzajímavějc ta prostřední, ale k originálu, není tam moc hezký přílišný naředění barev, leze Ti ven až moc, podklad, na mi je to až moc ledabylý... když už akryl, tak tužší, od toho je, aby sám o sobě držel barevnej tón, tohle by šelo i na školních temperách, při troše trpělivosti
Asi né ;o)
m.
Body: 2
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.9.2006 > Prokletí> odkud prosim Te pochazis, kdyz pouzivas "na MI je to až moc..."? ;)

i kdyz nemam nastudovano jako Ty, s vyuzitim akrylovek se neshodnem... nebudu kupovat tempery, kdyz mi staci ridsi akryl a nemyslim, ze akryl proste neni mozno vyuzivat jinak nez na hroudy tuhe barvy...

<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.9.2006 > ja bych za prvni dal 4D, na ostatni bych uplne zapomnel...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.9.2006 > Lumig> naaprostej souhlas - první jo, ostatní slabší...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.9.2006 > Luk Malér> díky. a jsem ráda, že originál zaujal nejvíc. :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.9.2006 > Mě se to líbí jako triptych, pohromadě se navzájem umocňují.
Body: 5
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 11.9.2006 > Ta prvni se mi libi nejvice,pak treti...prvni je "ziva".
Body: 4
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.9.2006 > docela jo, ale tak nějak..neurazí, nezavýsknu. ;-)
Body: 4
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 12.9.2006 > tá prvá supééér, ale aj tie ostatné sú pekné :O)
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 10.9.2006 > Tož to já jsu odevšad, ale "mi" v pádech, kam nepatří používám, bo je to úspornější.

Nastudováno nemám, zdání klame ;o) Jen že je toho akrylu trochu škoda, ale tvé je tvé. Mi přišlo, že je to rozmývaný až skoro na tušovku... nu, nechme to
m.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.9.2006 > Prokletí> tak to seš asi dvojče s Občasným...
úspornější to možná je, ale jako argument mi to přijde chabé... ;)
to bychom mohli mluvit a psát úplně jinak, jen aby to bylo úspornější, byť to nebude dobře ;)

koukám, že BO se Ti taky nějak zalíbilo (po dialogu s Občasným?;), byť není z Tvých teritorií... ;)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> Juk po odmlce - Občasného neznám, jen jsem si te´d zjistil, že tu má nick na TOTEMu.... "bo" a neměnné "mi" používám jen kvůli ekonomičnosti jazyka, míň se nadřu - profesionální deformace ;))))

Šlo mi tu o to, že jako akryl mi přijde, že si ho přede mnou neuhájíš. S akrylem se dají dělat věci...

Ale teď vážně, jsem se teď vrátil po třech dnech ze špitálu, chcu se na všecky usmívat. JUPÍÍÍÍ ;o)
m.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter