Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 26.9.2006 (09:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 26.9.2006 > Oskár vtipkár
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 26.9.2006 > tak toto nie
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.9.2006 >

Vnímaná omylnost (perceived fallibility) je další z faktorů ovlivňujících oblíbenost – zvláště u úspěšných lidí. Zdá se, že máme raději, když se lidé chovají „lidsky“ a čas od času udělají nějakou chybu, než když se jim vše stále daří a neuvidíme u nich ani jediný náznak slabosti.

Aronson, Willerman a Floyd (1966) přehrávali respondentům nahrávky rozhovorů se soutěžícími jedné kvizové soutěže. V určitém okamžiku byl v nahrávce slyšet hluk a jeden soutěžící poznamenal, že si rozlil kávu na svůj nový oblek. Když si respondenti mysleli, že se to stalo velmi kvalifikovanému soutěžícímu, který měl v soutěži dobré výsledky, líbil se jim díky své nešikovnosti ještě víc, ale kdy ž se jednalo o neúspěšného soutěžícího, který dosáhl jen 30% úspěšnosti v soutěži, líbil se jim po nehodě naopak méně.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.9.2006 > ariel> citlivejsi clovek to na sebe pozoruje.. myslim, ze vetsina lidi chce byt alespon prumerne spokojenych, a nesnaseji okraje gausovy krivky, vyvolavaji strach a muzou zpusobit asi nake poruchy systemu.. a pak je to i o identifikaci.. v podstate povazuji psychologii za pavedu, jednak o ni nic nevim a co sem slysel tak to byly dosti subjektivni interpretace, nicmene jiste tendence sou dosti silne aby je clovek na sobe poznal.. zrovna sem se rano nastval, kdyz sem koukal na stary tomasovy veci.. dosti dobry a spoustu technickych veci kolem neumim dotedka, sem si trosku pozavidel..
<reagovat 
zombux (Občasný) - 26.9.2006 > zdá se mi že to je nějaký rozmazaný a u první i přepálený
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.9.2006 > zombux> jen se neposer, casto sem hazu veci dopoctu, ale ty kravy se me opravdu libej..
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 26.9.2006 > toono> však kdo říká že se mi to nelíbí :)
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 26.9.2006 > taková sračka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lind-a (Občasný) - 26.9.2006 > no a co jako, krávy a traktór, bóže! (zajímavý)
Body: 5
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 26.9.2006 > jede traktor, jede do hor, vooorat brááámbor ...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.9.2006 > Pitoma kaca> czesc!!
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.9.2006 >

K. Čapek napsal Anglické listy, a ty ako? :-) mooo


<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.9.2006 > anae> ълагодарю эа внимание!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.9.2006 > anae> и эа смайлика Анна..
<reagovat 
RD (Občasný) - 26.9.2006 > Hrat golf mezi kravencama. Na to muze prit jenom buran.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.9.2006 > doupovec> Z kravince se prý nejlíp odpaluje.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter