Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Abstinent
Autor: Oldboy (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 23.9.2006 > Rosnička Voláková: Milujeme se!
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 23.9.2006 > toono> aha...zase si si nevzal dnesne prasky!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.9.2006 > Oldboy> Ženy provozující lesbický sex dosahují orgasmu častěji než ty, které se věnují pouze klasickým sexuálním praktikám.
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 24.9.2006 > toono> vzhladom na tvoj mentalny stav a skutocnost ze si si nevzal dnesnu pilulku na hlavu som presvedceny ze si to stale robis rucne.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.9.2006 > Podnikateľka MÁRIA M. (34) z Veľkých Kapušian si vo finančnej tiesni pomáhala svojsky. Navádzala iné osoby, aby si zobrali pôžičky a peniaze z nich jej poskytli. Niektoré úvery zaplatila, iné nie a viacerí dôverčiví ľudia sa teraz topia v dlhoch.
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 24.9.2006 > toono> to mas za to s kym se tahas! s nejakym anarchystickym bohemem! rudym bolsevickym nokem!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.9.2006 > Oldboy> Keď som okolo druhej chcela odísť, zastavil sa zrazu za mnou chalan v mikine a šiltovke. Predstavil sa ako Robbie a spýtal sa ma, či ešte ostanem. Najprv som ho vôbec nespoznala. Zasmiala som sa a ironicky mu povedala, že áno, samozrejme. Až potom mi došlo, kto to je. Keďže sa tam už hrnulo veľa ľudí, išli sme do izby v hoteli. Tam sme sa rozprávali a nadránom som odišla. Tak sa to začalo...
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 24.9.2006 > toono> ja som ti vravel nejedz ten zlty sneh najmenej tisic-krat,ale ty nie vzdy musi byt po tvojom.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.9.2006 > Oldboy> „Jeho mužstvo nie je nejako veľké, také normálne.“ Slovenka však napriek všetkému trvá na svojom: „Náš vzťah bol omnoho viac ako sex. Často sme sa smiali, miloval vtipy.“
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 24.9.2006 > toono> tak tych 32 nakoniec vtom inzerate nebolo to co si si predstavoval... oni tak sofistikovane zasifruju vysku iq, ze ta to prekvapi az na mieste cinu. ako ten kalmar ktoremu odpadlo chapadlo a potom este dlho, dlho jedol s cinskymi palickami!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter