Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blackwater Park
Autor: Kladulinka (Občasný) - publikováno 5.10.2006 (00:07:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
Esencia Smrti (Občasný) - 5.10.2006 > tá úprava mi moc nesedí..
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 5.10.2006 > líbí, hodil bych si to ve velkém formátu na záchodové dveře
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 5.10.2006 > kolik se jich bude vracet?? woni se totiz ty potvory, satanci, naramne rychle rozmnozujou..
<reagovat 
 Kladulinka (Občasný) - 5.10.2006 > toono> ty si vážně idiot,jinak se to nazvat nedá..:))a s tim satanismem jdi někam..na to nikdo neni zvědavej!!!!NATOŽ JÁAAAAA!!!!!
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 5.10.2006 > toono> 

Vrátí se jich 5 přece..protože Blackwater Park je 5-tý řadový album Opeth. Holt originalita

<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.10.2006 > Fredy_Brown> kdyz ja tyhle folklorni metalovy soubory ze skandinavie tancici prevazne pro cernenalicene kundicky holt neznam..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.10.2006 > Fredy_Brown> jo a durazne pozaduji navrat kejty!! chci mit na totemu kejtu vess!! to byla prca..;-D
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 5.10.2006 > toono> 

To vůbec nebyla prča, to bylo důmyslé a alternativní pojetí současný konzumní společnosti neotřelou a odlišnou formou. Vůbec jsi to nepochopil!!! Nerozumíš jí, protože je jiná!

BTW Opeth jsou docela dobrý, ne taková ta přímá sračka pro ostnáče v propocený džzce, ale stejně znám milion lepších věcí, do kterejch investovat 500.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.10.2006 > Fredy_Brown> myslis 500 v patronech??
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 5.10.2006 > toono> V dynamitu přeci.
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 5.10.2006 > zajímavé
<reagovat 
zombux (Občasný) - 7.10.2006 > už proto že tohle je jedno z nejlepších alb vůbec...
Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 9.10.2006 > hma tak todle bych si s chutí pověsila na stěnu,páč je to prostě hezký
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > Kdepak, Martu z Budoárů znám jen z divadelního sesánku, z Brna nejsem, hodinu cesty od něj...z Přerova...Já se budu s nocí klátit nad virtuálními skripty, také pak musím aspoň na pár chvil do polštářů. Kladulince se omlouvám za vatu...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > Kladulinka poslouchá Opeth?Ty stromy jakoby vstupem do skal...
Body: 3
<reagovat 
 Kladulinka (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> Poslouchávala před rokem..Nyní se pouštím do tajů ugbm docela dlouho:-)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> 

a Janele z Liků Opeth poslouchá?


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > Kladulinka> Underground BM, česká či severská scéna?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > Leatherface> Janele poslouchá kromě jiného: Silent stream of godless elegy, Katatonii /vysoká míra adorace/, Dying Passion, Theater of Tragedy, My dying Bride,The Gathering, Forgotten Silence,Dusk, Rays of The Sun, Strommousheld, Moonlight, Artrosis atd.Sama v doomové a gotic metalové formaci kdysi zpívala...Opeth mi k srdci moc nepřirostl...
<reagovat 
 Kladulinka (Občasný) - 8.1.2007 > Janele z Liků> tak nějak vše:)..nejen severská scéna,ale i nejen česká:)..
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> Jéje,já opomněla staré Endless s výbornou Hanou Nogolovu...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> 

Janele je zjevně pozoruhodná osoba a rozhodně má více než dobrý vkus  My Dying Bride, och ach, já je prostě love 

 

já z Blackwater Parku počúvam hlavně Harvest, jinak z alb nejradši Still Life; My Arms, Your Hearse; a (netypicky a především) Damnation, tu fakt můžu. jináč též velké přehršle band, víkendový playlist byl převážně doomový, Saturnus, Green Carnation, SSOGE, Amorphis

 

 


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > The Sins of Thy Beloved, Memoria, Madder Mortem, Saturnus.-)),Amorphis-Tuonela.-)...Já stále dokola točím album Saw you drown od Katatonie, stále více mě fascinuje post-doom metal, který prezentuje na naší scéně dle mého nejkvalitněji právě zmiňovaná Dying Passion, hodně mě zaujal z posledních Ulver, sleduji scénu již jen útržkovitě, s přemírou nenávisti a sebezlosti sáhnu po Burzum, Nargaroth, Gaalskag, Abyssic Hate... klipy na youtube, trochu podzemí ve stylu Velmistr /Ane-Arch/, Stíny plamenů...stále více ale poslouchám alternativu, miluji Ivu Bittovou, Václavka, Filipa Topola, Janu Vébrovou, Tu Janu z Velké ohrady,Budoár staré dámy, Neočekávaný dýchánek, Už jsme doma, balkánskou hudbu,worldmusic, experimentální, ale i dark ambient...Měli jsme kapelu s Kyrilem ze starých Silentů /Ambeale itrun/, rozpadli jsme se před koncertme pro jeho odvěký alkoholismus, v nejhorší míře prezentovaný na předávání výročních cen hudební akademie.-)...a vůbec, je toho tolik co povídat o hudbě.-)Jsem podivná kombiance dřeva a bytelného kovu.-)
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> václavek měl predvánoční koncert v Rýmařově viděl jsem fotky na www.namlate.com
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> 

Budoárek? nejsi náhodou z Brna?  či ses k nim jenom nachomýtla?

 

odepíšu (nejspíš do počty, ať už tu Kladulince zbytečně nehumusím), nýčko už musim na kutě, zítra časně ráno razím právě na Moravu


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > stín mrtvých> Já jej nedávno viděla v Olomouci...Ale na fotky se ráda podívám...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter