Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bourači- nefoto
Autor: agovirin (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 4.10.2006 > Nejsi ty náhodou v porotě?
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > Fotografii chápu jako zprávu "takhle se to má dělat", ne jako soutěžní příspěvek.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.10.2006 > Minerva> 

To je úžasné, takže porota nám obyčejným smrtelníkům teď bude ukazovat, jak se to má dělat?

Ať si ukazuje, co chce, ale nemá co se to názvem hlásit do soutěže. Já to chápu jako provokaci.

Ty taky ukazuješ, jak má podle tebe nefoto vypadat, ale nepíšeš tam nefoto.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > Janahe> Ale to je velký omyl, já nic takového neukazuju, nebo jsem to tak alespoň sám nemyslel. Já si fotím svoje věci nezávisle na soutěži. Nemá to být nic, co by měl někdo jiný následovat, abych ho pak za to pochválil. To je úplně střelená představa.

Agovirin si snad může pojmenovat fotku jak chce. Píše, že je to nefotografie, že takhle on si představuje nefotografii. Do soutěže se to prostě nedá, stejně jako tam nebudou příliš malé fotky. Nevím, proč tě to tak štve.

Vůbec, co to je, dělit lidi na "porotu" a "obyčejné smrtelníky"? Jako kdyby porotci měli být něco extra. Ber to jako v tramvaji, někdo tramvaj řídí, někdo se veze a někdo pro to všecko dělá v elektrárně proud (to budeš asi ty). Všech je zapotřebí aby to dávalo smysl, tak tady nezačínej s třídní nenávistí.
<reagovat 
seth (Občasný) - 4.10.2006 > šmankote , co to tu řešíte?..
<reagovat 
 čtenář Minerva - 4.10.2006 > seth> Dnes je Den řešilů. Abychom tě taky nepořešili.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter