Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zahradník
Autor: geper (Občasný) - publikováno 18.10.2006 (11:36:48)


schizandra* (Občasný) - 20.10.2006 > Už jsem porůznu přečetla dost tvých povídek a taky dost kritik na ně; převládaly ty kladné a ani se není co divit, protože ty ukazuješ život, jaký je se vším, co k němu neoddělitelně taky patří a nad čím se třeba běžně člověk ani nezamyslí, jdou nám tak nějak jedním uchem tam a druhým ven zprávy o únosech dětí, o jejich zneužívání a psychickém týrání, o vraždách, podvodech, svévolně ničených životech...ale ve všech tvých povídkách jsem se také setkala s lidskostí v pravém slova smyslu, s obětavostí, ochotou bez požádání pomoci bližnímu v nouzi, se vzájemnou úctou, láskou a věrností v partnerském svazku...a také s tím fenoménem, který je základní hybnou silou všeho živého na naší planetě - sex a erotika - dokážeš tuto velmi choulostivou tématiku zobrazit tak, že nikoho neuráží, tyto pasáže ve tvých povídkách jsou velmi krásné, ať už zobrazují něžnou milostnou předehru, či vášnivé vyvrcholení... Máš velmi bohatou slovní zásobu a umíš ji mistrně používat, a že se někomu z mladé generace některé tvoje obraty nezdají být dost "IN"? Ať se tedy pokusí poměřit si s tebou síly (:-)) Tohle je můj názor a nic na něm nezmění nějaká chybička či čárka jinde, než kde by měla být. Přeji úspěch tvému Intimnímu repete!

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli schizandra*
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter