Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zzz
Autor: Brain (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 22.10.2006 > no. nějak se s tímto ne a ne ztotožnit... :o) úvod o tom, že všechno je nesmysl, (včetně tohoto manifestu), je myslím docela trefa.
<reagovat 
 Brain (Občasný) - 23.10.2006 > blondýna> Děkuji za přečtení i za poznámku, utvrdila mě v obou podezřeních: myslím to velmi správně, ale nesprávným způsobem argumentuji, resp. neargumentuji. I když zase vidím, že jsem všechny ty důležité body zmínil. Že to, co mi, bloncko, vyčítáš, je v textu vysvětleno, přece to není podáno dostatečně jasně a je to zahlušeno zbytečnými slovy. Proto je to taky na Totemu, ne v A2. Ale pojďme do té velké diskuze, kdož chce. Co hentai?
<reagovat 
Brain (Občasný) - 23.10.2006 > Odpovídám tedy já a možná toho bude víc. Jde o to, ujasnit si nejdřív, že platnost většiny systémů záleží na tom, jestli jsou přijaty výchozí premisy, nebo ne. Mezi moje výchozí premisy patří: estetika je vzrušení, umění poskytuje vzrušení a poučení, ať se nám to líbí, nebo ne. Ideální stav je vyvážený, ale pokud vyvážený není, je lépe, aby bylo těžiště postaveno na vzrušení. Nejsilnější vzrušení a centrum pozornosti člověka poskytuje sexus.


Práce s erotickými motivy má obrovské výhody a určitá rizika. Mezi výhody patří především to, že o ně publikum jeví mimořádný zájem a to v téměř neomezeném množství. Rizika jsou - jak jsi zmínila a já svrchu napsal: únava nebo frustrace konzumenta, když se to přežene, zabřednutí do pornografie samé.


I když pana Brouka dobře chápu, ten příměr zavádí. Nejde totiž vůbec o to, zda žena (či hoch) močí do nočníku nebo do vodopádů, nýbrž o to, jakou roli hraje v rámci příběhu. Obě se zdají smysluplné: čili roli symbolickou (nějaká krásná dívka) nebo skutečnou (Hana odvedle s určitými povahovými rysy).


Neříkám, že předkládám univerzální řešení, říkám, že předkládám metodu, která je funkční, prověřená, moderní a má vysokou šanci na přijetí.


Tvrdím, že nejprve je třeba čtenáře zaujmout a vzrušit. Tvrdím, že existují techniky, jak toho dosáhnout s vyšší účinností, než se komukoliv dříve zdálo: jsou to: dynamika, erotika a přehlednost. Přehledností rozumím použití kanonické struktury: libovolný počet objektů, ale pouze čtyři nebo pět postav. Modely si p. t. čtenář domyslí sám. Autor musí vědět, komu je kniha určena? příběh o teplouších skutečně zaujme převážně jen teplouše. Autor vytváří pop-art a právě tím, že si neklade ani nejmenší ambice o vytvoření čehosi více než kvalitní zábavy pro danou chvíli, směřuje neomylně k nesmrtelnosti. Ochotně vysvětlím a upřesním, co mi teď uniklo.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 23.10.2006 > něco na tom bude .-) i když si nemyslím, že to platí tak absolutně, jak o tom píšeš...
- jednou z cest jak zaujmout, je prolomit nějaké tabu (shodou okolností v naší společnosti, se většina "tabu" více či méně týká sexu) je to cesta nejen revoluční, ale i snadná... bohužel/či naštěstí jestliže před pár lety stačilo napsat, že i vdaná žena může toužit po živočišném sexu s prostým nadlesním, dnes by ten samý román svým příběhem vzbudil minimální vlnu pozornosti...
- já souhlasím jen s tou částí, že pornografie je způsob, jak získat pozornost... ale nemyslím, že je to způsob, jak si ji dlouhodobě udržet...(možná v rámci 1 celku, kdy čtenář se těší na další...cokoli), ale nejsem si jistá, že by samotná pornografie zajistila věrnost čtenářů autorovi...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter